واکنش فیل اسپنسر در اخراج اخیر کارمندان مایکروسافت


شایان ترمیمی 3 بهمن 1401 3 دقیقه مطالعه
واکنش فیل اسپنسر در اخراج اخیر کارمندان مایکروسافت

واکنش فیل اسپنسر در اخراج های مایکروسافت محافظه کارانه، حرفه ای و کمی احساسی بود.

طبق اعلام رسمی مایکروسافت، تعداد 10 هزار کارمند این غول تکنولوژی به زودی اخراج می شوند. این اخراج دسته جمعی و بزرگ، تعدادی از استودیوهای ایکس باکس را نیز تحت تأثیر قرار داده که استودیو سازنده مجموعه هیلو و همچنین بازی های گیرز آف وار و البته بتسدا را شامل می شود.

با توجه به گستردگی اخراج‌ها، جای تعجب نیست که مایکروسافت در روزهای اخیر با سیل انتقادات و سوالات مواجه شده است. فیل اسپنسر بعنوان رئیس بخش ایکس‌باکس، در یک ایمیل داخلی اخیر که به همه کارمندان ایکس‌باکس ارسال شده است، به توضیح این وضعیت پرداخته است.

در این ایمیل اسپنسر می‌گوید که تیم رهبری بخش بازیشرکت مایکروسافت «برای موفقیت بلندمدت باید تصمیماتی را در مورد اخراج‌ها اتخاذ می‌کرد. در ادامه می توانید متن کامل این ایمیل را بخوانید:

 هفته سختی را در مایکروسافت و همچنین تیم های بازی سازی پشت سر گذاشته ایم. اکنون که بسیاری از مذاکرات رودر رو انجام شده، لازم می بینم تا لحظه ای وقت گذاشته و در مورد پیامی که توسط مدیران تیم ها شنیده اید، توضیح دهم.

لحظه چالش برانگیزی در تجارت مان را می گذرانیم. اقدامات این هفته انتخاب های دردناکی بود. تیم رهبری بازی باید تصمیماتی می گرفت که احساس می کردیم ما را برای موفقیت بلندمدت محصولات و کسب و کارمان آماده کند. اما نتایج فردی این تصمیمات حاضر و واقعی است. این اتفاقات برای هر فردی دردناک است و از همه می خواهم در حمایت از همکارانمان برای پذیرش این اتفاق، همکاری کنند.

ایکس باکس سری ایکس و اس و تمام بازی هایشان

در هفته‌های آینده فرصت‌های زیادی برای اتصال و پاسخ به سؤالات شما اختصاص داده ایم. از جمله جلسه ماهانه بخش بازی که در هفته آینده برای تیم‌هایی که در آن جلسه شرکت می‌کنند. من هم برای ارائه پشتیبانی با تیم‌های ZeniMax در تماس نزدیک هستم. من و GLT متعهد هستیم تا جایی که می توانیم شفاف و واضح صحبت کنیم. حرکت رو به جلو با ابهام مسلماً چالش برانگیز خواهد بود. در نتیجه مطمئن هستم که این لحظات سخت را همگی به سلامت پشت سر خواهیم گذاشت.

ایکس باکس بخاطر فعالیت های تیمی که داشته ایم، سابقه طولانی در موفقیت داشته و دارد. کار شما در این زمان‌های تغییر، قابل قدردانی و ارزشمند است. به بخشی از این تیم افتخار می کنم و می خواهم از شما برای هر کاری که اینجا انجام می دهید تشکر کنم.

واکنش فیل اسپنسر به اخراج مایکروسافت کاملا حرفه ای اما قابل احترام است. شایعات اخیر ادعا دارند که در میان اخراج ها و بازسازی داخلی، استودیو 343 Industries از توسعه محتوا برای مجموعه Halo در آینده کنار گذاشته شده است. اگرچه این استودیو از آن زمان این گزارش ها را رد کرده و اعلام کرد که در آینده به توسعه بازی های Halo تک نفره و چند نفره ادامه خواهد داد.

پاتریک رن، طراح ارشد سابق استودیو چند نفره اخیراً استودیو را به دلیل اخراج‌هایش مورد انتقاد قرار داده و «رهبری نالایق در بالا» را مقصر می‌داند.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*