تأثیر کیفیت الدن رینگ در موفقیت بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon


حامد کفشگیری 7 شهریور 1402 3 دقیقه مطالعه
تأثیر کیفیت الدن رینگ در موفقیت بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon

در بالا بودن کیفیت بازی الدن رینگ هیچ شکی نیست و طبق اظهارات ناشر این بازی، این نکته به موفقیت Armored Core 6: Fires of Rubicon کمک بسیاری کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) موفقیت بازی اکشن Armored Core 6: Fires of Rubicon را مدیون محبوبیت Elden Ring می داند. بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon هفته گذشته پس از انتظارات فراوان بر روی پلتفرم های نسل هشت و نهمی به همراه رایانه های شخصی منتشر شد و توانست امتیازات خوبی کسب کند. البته از اولین گیم پلی Armored Core 6: Fires of Rubicon هم می توانستیم این موفقیت را حدس بزنیم. پس از آن با تماشای داستان بازی Armored Core VI Fires of Rubicon و سپس ویدیوی طولانی از گیم پلی Armored Core 6 کاملا از این قضیه مطمئن بودیم.

آرنو مولر، مدیرعامل بندای نامکو اروپا در گفتگو با گیم اینداستری گفت که Elden Ring ساخته هنرمندانه پیشین فرام سافتور (FromSoftware)، به عنوان “ضمانت کیفیت” اثر جدید عمل کرده است.

این مورد، فرصتی به ما داد تا مخاطبان بازی‌های Armored Core را افزایش دهیم. جاه طلبی های این بازی با Elden Ring برابری نمی کند، اما بسیار فراتر از عناوین قبلی مجموعه Armored Core است.

به لطف فرام سافتور، بازی الدن رینگ تبدیل به یک تضمین کیفیت شده  که مردم بابت آن از نمره و گیم پلی اثر جدید آسوده خاطر بودند. گرچه این موضوع، بسیار چالش برانگیز است، اما در عین حال بسیار ارزشمند خواهد بود. زیرا افراد بسیاری هستند که به واسطه تجربه الدن رینگ، مشتاق آثار دیگر این استودیو در آینده خواهند بود.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon اخیراً منتشر شد و توانست میانگین امتیازات 86 را در وب سایت متاکریتیک به ثبت برساند. کمپین تک‌نفره این بازی برای تکمیل حدودا به 24 ساعت زمان احتیاج خواهد داشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*