جزئیات تاریخ انتشار دنباله بازی Tales From The Borderlands فاش شد


حامد کفشگیری 27 مرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
جزئیات تاریخ انتشار دنباله بازی Tales From The Borderlands فاش شد

تاریخ انتشار دنباله بازی Tales From The Borderlands بسیار نزدیک است و طبق لیستی که اخیرا فاش شده، در کمتر از 60 روز دیگر و در ماه اکتبر شاهد انتشار آن خواهیم بود.

دنباله‌ بازی محبوب و تحسین شده Tales from the Borderlands در اوایل امسال معرفی شد. 2K به عنوان ناشر بازی، کار ساخت این نسخه را به استودیو گیرباکس سپرده است. این در حالیست که نسخه قبلی و اولیه بازی توسط استودیو تل تیل گیمز (Telltale) ساخته شده بود که متاسفانه سال 2018 برای همیشه بسته شد. بدنبال بسته شدن این استودیو، بنسخه اول این بازی هم از فروشگاه های دیجیتال خارج شد اما سال گذشته بود که بالاخره و با دریافت پسوند Director’s Cut (و شاید کمی تغییر نسبت به نسخه اولیه) دوباره به فروشگاه های دیجیتال برگشت.

در جدیدترین اخبار بازی و طبق یک لیست فاش شده در آمازون که به سرعت حذف گردید؛ بازی جدید Tales from the Borderlands در تاریخ 21 اکتبر ( 29 مهر ماه 1401 )  برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد.

توضیحات دیگری هم در لیست مورد نظر آمده است. ظاهراً در این بازی، بازیکنان سه شخصیت Anu، Octavio، و Fran را کنترل خواهند کرد و اتفاقات آن در کلان شهر خیالی Promethea می گذرد. داستان بازی در پنج قسمت روایت خواهد شد که بازیکنان در طول ماجراجویی خود باید با یک تهاجم عظیم از هیولاهای گوناگون و یک شخصیت منفی جذاب روبرو شوند.

توضیحاتی از شخصیت ها هم در ادامه این افشا مشخص شده که ظاهراً آنو یک دانشمند نوع دوست است، در حالی که برادرش، اکتاویو دارای نوعی هوشمندی خاص می باشد. در آخر، فران هم در طول داستان به دنبال انتقام از دشمنانش است.

کسانی که بازی را پیش‌ خرید کنند، بسته Adventure Capital را دریافت خواهند کرد که شامل لوازم تزیینی برای این سه شخصیت خواهد بود. یک آیتم کلکسیونی با نام FL4K Vaultander و همچنین ده هزار واحد از ارز درون بازی از دیگر مزایای پیش خرید این بازی است.

منبع: Gamespot

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*