تریلر های جدیدی از گیم پلی بازی Lies Of P منتشر شد


حامد کفشگیری 5 شهریور 1401 مدت 17 دقیقه

استودیو نه چندان مشهور Round 8 ، گیم پلی کاملی از بازی Lies Of P به اشتراک گذاشته است که بسیار آشنا به نظر می رسد!


سال گذشته بود که بازی Lies of P معرفی شد. عنوانی که برداشتی آزاد از شخصیت و دنیای پینوکیو بوده و الهام گرفته از آثار استودیو فرام سافتور و هیدتاکا میازاکی، مخصوصا بلادبورن است. در نگاه اولیه و در زمان معرفی، این بازی پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به عنوانی شاخص در ژانر سولز لایک از خود نشان داد. اما حالا بعد از یک سال و انتشار گیم پلی طولانی تری از بازی، آیا از این پتانسل به خوبی استفاده شده است؟! با جیجوگیم همراه باشید.

آثار الهام گرفته از بازی های دارک سولز و عنوان بلادبورن، کم نیستند. پس از موفقیت این بازی ها و مادامی که فرام سافتور مشغول به پیشرفت این سبک بازی های خود است ( همانطور که در Elden Ring دیدیم. ) استودیو ها کوچک و بزرگ دیگر، سعی در ساخت بازی هایی مشابه این عناوین دارند. یکی از جدید ترین بازی هایی که قدم در این راه گذاشته، بازی Lies Of P ساخته استودیو Round 8 به شمار می رود.

جدیداً گیم پلی های زیادی از بازی Lies Of P منتشر شده که همگی گواه بر کپی برداری کامل این عنوان از بازی بلادبورن دارند. سبک مبارزه، انیمیشن حرکت و ضربه زدن دشمنان، نوع طراحی محیط و حتی صداهای بازی، همگی یادآور بازی بلادبورن است. البته باید تا انتشار کامل بازی منتظر ماند و دید که این اثر موفق به جلب رضایت منتقدین و صد البته گیمرهای هاردکور این سبک خواهد شد یا خیر. لازم به ذکر است که این بازی از روز عرضه در دسترس دارندگان سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

می توانید در ادامه گیم پلی طولانی و 12 دقیقه ای از این اثر را تماشا کنید:

همچنین سایت گیم اسپات، نگاهی به باس های این بازی و مبارزه با آنها داشته، که در ادامه می توانید ببینید:

بازی Lies of P در تاریخ نامعلومی از سال 2023 برای  پلتفرم های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*