اولین تیزر سریال The Last Of Us منتشر شد – پدرو پاسکال در نقش جوئل


حامد کفشگیری 31 مرداد 1401 مدت ۱ دقیقه

اولین تیزر سریال موردانتظار The Last Of Us منتشر شد که پدرو پاسکال را در نقش جوئل و بلا رمزی را در نقش الی نشان می دهد.


در جدیدترین اخبار اقتباس های سینمایی بازی های ویدیویی، شبکه HBO اولین تیزر از سریال اقتباسی خود از بازی بزرگ استودیو ناتی داگ، یعنی لست آف اس را منتشر کرد. بدین ترتیب طرفداران می توانند نگاهی به سریال تلویزیونی از بازی موردعلاقه خود بیاندازند. همچنین در خلال این تیزر کوتاه تایید شد که یک سال تا پخش رسمی سریال فاصله داریم. احتمالا این شروع راه کمپین تبلیغاتی HBO برتی این سریال خواهد بود. طبیعتاً در روز ها و ماه های آینده، نمایش های بیشتری از سریال را شاهد خواهیم بود.


مقاله مرتبط: سازندگان سریال Horizon Zero Dawn شبکه نتفلیکس مشخص شدند


همانند تصاویر و اخباری که تابحال پیرامون این اثر شنیده بودیم، اولین تیزر تریلر تایید می کند که با اثری کاملا وفادار به بازی طرف هستیم. بلا رمزی در نقش الی و پدرو پاسکال در نقش جوئل لحظه ای داغ از دیالوگ های بازی را بازسازی می کنند. همچنین برای لحظاتی کوتاه، بازسازی افتتاحیه دلخراش بازی را شاهد هستیم. نمایی از بقایای قارچ یک کلیکر و همچنین شخصیت بیل، کافیست تا هیجان ما را جند برابر کند

شما میتوانید این تیزر تریلر نفس گیر را در ادامه مشاهده کنید:

اگر با بازی ویدیویی آشنایی ندارید، باید بدانید سریال The Last of Us داستان دو شخصیت با نام های جوئل و الی را دنبال می کند. این دو نفر، بدلیل وقایعی در ایالات متحده پساآخرالزمانی هم مسیر می شوند. دنیا توسط بیماری مرموزی ویران شده است که مردم را به هیولاهای خطرناک تبدیل می کند. در طول راه، آنها با انواع شخصیت‌ها آشنا می‌شوند. شخصیت هایی که برخی از آنها دوستانه، و بسیاری دیگر از آنها به اندازه افراد آلوده‌ای که از آنها فرار می‌کنند، خطرناک هستند.

این سریال توسط کریگ مازین، خالق و نویسنده سریال چرنوبیل شبکه HBO ساخته می شود. نیل دراکمن کارگردان نسخه اول و دوم بازی ویدیویی لست آف اس، در اینجا نقش تهیه‌کننده اجرایی را برعهده دارد. فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت ساخته می شود. گرچه هیچ اعلام رسمی مبنی بر ادامه آن برای فصل دوم وجود ندارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*