بازی High On Life تأخیر خورد


حامد کفشگیری 29 مرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
بازی High On Life تأخیر خورد

بازی High On Life استودیو اسکوانچ گیمز که برای انتشار در ماه اکتبر برنامه ریزی شده بود، برای 2 ماه تأخیر خورد.


طبق جدیدترین اخبار بازی ، مطلع شدیم که بازی High On Life ساخته کارگردان مشهور استودیو اسکوانچ گیمز یعنی “جاستین رویلندز” که قرار بود در اکتبر امسال منتشر شود، اکنون تاریخ 13 دسامبر 2022 ( 22 آذر 1401 ) را به عنوان تاریخ انتشار خود می بیند. این بازی قرار است برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. بازی های زیادی در هفته ای که گذشت تأخیر خوردند که این بازی هم به لیست آنان افزوده شد. دلیل این تصمیم طبق اعلام سازنده، نیاز به زمان بیشتری برای عرضه بهینه تر عنوان شده است. دلیلی که برای بازی های دیگر Planet of Lana و Evil West هم اعلام شده بود.

بیانیه این استودیو برای تأخیر در انتشار به شرح زیر است:

ما خبرهای خوب و بدی برای شما داریم. انتخاب با شماست. خبر خوب اینکه بازی High On Life هنوز هم در سال 2022 از راه خواهد رسید! تیم Squanch Games سخت در تلاش است تا بهترین تجربه بازی را برایتان به روی صفحه نمایش شما بیاورد. البته کمی زمان اضافی برای رفع برخی از اشکالات هرگز ضرری نخواهد داشت. بدین ترتیب و با در نظر گرفتن این موضوع، تاریخ انتشار جدید ما 13 دسامبر 2022 تعیین شده است.

اما خبر بد اینکه این یک تاخیر در بازی همچنان برای علاقه مندان خبر بدی است، پس متاسفیم! بدین جهت که شما را وادار می کنیم 6 هفته دیگر منتظر بمانید.

انحصاری جذاب ایکس باکس ، بازی High On Life با خریداری بر روی کنسول های ذکر شده و همچنین از طریق ایکس باکس گیم پس، پی سی گیم پس و همچنین ایکس باکس کلاود در دسترس خواهد بود.

 

منبع: GameInformer

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*