از شخصیت واندا ویژن در بازی میدنایت سانز رونمایی شد


حامد کفشگیری 26 مرداد 1401 مدت 2 دقیقه

بازی میدنایت سانز ظاهرا علیرغم نداشتن تاریخ انتشار دقیق، بازاریابی خود را با قدرت پشت سر می گذارد و بعد از معرفی و تایید حضور چند ابرقهرمان شناخته شده در این بازی، حالا نوبت به اسکارلت ویچ یا همان واندا ویژن رسیده است.

میدنایت سانز عنوان جدیدی از دنیای ابرقهرمانی مارول است که توسط استودیو فیراکسیس گیمز ساخته می شود. این بازی بر اساس کتاب های کمیک انتقام جویان و مردان ایکس ساخته شده و در آن بازیکنان قادر خواهند بود ابرقهرمان خود را با نام “شکارچی” بسازند. امکان قرارگیری در نقش چندین ابرقهرمان شناخته شده مارول و امکان انتصاب بیش از چهل قدرت مختلف به قهرمان انتخاب شده، از مزیت های این بازی اعلام شده است.

از شخصیت های معروف حاضر در این بازی می توان آیرون من یا مرد آهنی، اسپایدرمن و گوست رایدر را نام برد که حالا با حضور اسکارلت ویچ یا همان واندا ویژن، به این بازی اعتبار بالایی می بخشند. این بازی اولین بار در گیمزکام ۲۰۲۱ معرفی شد. بازی میدنایت سانز گرچه در ابتدا برای عرضه در مارس 2021 برنامه ریزی شده بود اما پس از تأخیر های چند باره حالا تاریخ انتشاری نامعلوم در سال 2022 را بر روی خود می بیند.

در تریلر منتشر شده جهت رونمایی از شخصیت واندا ویژن در بازی میدنایت سانز، شاهد قدرت های این شخصیت هستیم که به او برای غلبه بر موجی از دشمنان کمک می کنند.

شما می توانید تریلر این شخصیت در بازی میدنایت سانز را در ادامه مشاهده کنید:

بازی میدنایت سانز جهت عرضه بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس / اس و همچنین رایانه های شخصی برنامه ریزی شده است. البته این بازی نسخه ای هم برای کنسول دستی نینتندو سوییچ خواهد داشت که با تأخیر و مدتی پس از عرضه اصلی، منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*