ریمستر بازی های Life is Strange و Before the Storm برای سوییچ عرضه خواهند شد


حامد کفشگیری 26 مرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
ریمستر بازی های Life is Strange و Before the Storm  برای سوییچ عرضه خواهند شد

استودیو دونت ناد (Dontnod) از نسخه ریمستر بازی های تحسین شده خود برای نینتندو سوییچ و با نام Life is Strange: The Arcadia Bay Collection رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی ، استودیو دونت ناد اعلام کرد که دارندگان کنسول دستی نینتندو سوییچ و علاقه مند به بازی Life is Strange می توانند از تاریخ 27 سپتامبر ( 5 مهر ماه 1401 ) به تجربه ریمستر جدید این بازی بپردازند که شامل نسخه اصلی و پیش درآمد آن با نام Before The Storm می شود.

همزمان با اعلام این خبر، اسکوئر اینکس ناشر و مالک استودیو Dontnod از تریلر جدید کنسول سوییچ رونمایی کرده و اعلام کردند که طرفداران از هم اکنون می توانند این نسخه از بازی را پیش خرید کنند. قیمت این بسته 40 دلار بوده و شامل ریمسترهای بهینه سازی شده از نسخه اصلی Life is Strange و پیش درآمد، Life is Strange: Before the Storm است. طبق اعلام دونت ناد این ریمستر، تصاویر و انیمیشن‌های شخصیت‌ها، تمام بسته های الحاقی موجود در حال حاضر، موسیقی متن‌های دارای مجوز کامل و همچنین تعداد زیادی از اشکالات بازی را بهبود بخشیده‌اند. ریمستر The Life is Strange: Before the Storm هم شامل لباس Zombie Crypt برای Chloe نیز می شود.

در توضیح این باندل ریمستر آمده است:

«نسخه اصلی بازی Life is Strange و پیش درآمد آن Life is Strange: Before the Storm بهترین بازی‌هایی خواهند بود که تا به حال روی نینتندو سوییچ عرضه شده اند. این نسخه از مجموعه یک پورت ساده نخواهد بود – تقریباً تمام جنبه های بازی برای پلتفرم جدید بهینه سازی شده است تا بهترین تجربه ممکن را ارائه دهد. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بازی ها عالی به نظر برسند و مهم تر از آن احساس فوق العاده ای برای شما به ارمغان بیاورد.”

اگر با این مجموعه آشنا نیستید، بازی و مجموعه Life is Strange به خاطر روایت‌های متفکرانه، اپیزودیک و شخصیت‌های پیچیده دارای روابط مرتبط با یکدیگر شناخته می‌شود. هر دو بازی موجود در باندل Arcadia Bay در بین طرفداران بازی های مستقل بشدت محبوب هستند.

منبع: Gamesradar

برچسب‌ها :