آخرین تریلر بسته الحاقی Phantom Liberty بازی سایبرپانک 2077 را تماشا کنید


شایان ترمیمی 4 مهر 1402 مدت 2 دقیقه

آخرین تریلر بسته الحاقی Phantom Liberty بازی سایبرپانک 2077 به مناسبت انتشار این بازی منتشر شد که بسیار هیجان انگیز است.

تریلر بسته الحاقی Phantom Liberty

استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) بعد از انتشار پر انتقاد بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) این اثر را تنها نگذاشت. باگ های بیشمار و عدم ارائه ویژگی های تبلیغات شده، این بازی را به اولین و تنها اثری تبدیل کرد که پس از انتشار از روی فروشگاه رسمی پلی استیشن حذف می شود. اما این استودیو به آرامی و با انتشار آپدیت های فراوان، اثر مورد بحث را به استانداردی بالا رساند. به طوری که شاهد فروش بیش از 20 میلیون نسخه ای بازی Cyberpunk 2077 بودیم. این رقم احتمالا با انتشار آپدیت شماره 2.00 که اخیرا اتفاق افتاده، بیشتر از این هم خواهد شد.

مقاله مرتبط: آیا دنیای بازی، بالاخره Cyberpunk 2077 را بخشیده است؟

اما حسن ختام این پشتیبانی را می توان در بسته الحاقی جدید بازی با نام فانتوم لیبرتی (Phantom Liberty) مشاهده کرد. بسته الحاقی مورد بحث، شهر جدیدی را به بازی اضافه کرده و خط داستانی بسیار هیجان انگیزی با حضور ادریس البا (بازیگر مشهور سینمای اکشن) را در خود جای داده است. بازخوردها به این بسته الحاقی بسیار خوب بوده و این بسته الحاقی توانسته میانگین نمره 89 را در وب سایت متاکریتیک برای خود ثبت کند. پیش از این، شاهد حضور ادریس البا در تریلر جدید بسته الحاقی Phantom Liberty هم بودیم. اما حالا و به تازگی، تریلر نهایی این بسته الحاقی منتشر شده که در آن خلاصه ای از آنچه انتظارمان را می کشد، خواهیم دید.

در ادامه می توانید آخرین تریلر بسته الحاقی Phantom Liberty که بسیار تماشایی ست را در جیجوگیم ببینید:

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*