نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست در پیش است – شایعه


شایان ترمیمی 19 شهریور 1402 2 دقیقه مطالعه
نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست در پیش است – شایعه

نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست تحت نام Horizon Forbidden West Complete Edition در سنگاپور رتبه بندی شده که به انتشار قریب الوقوع آن دلالت دارد.

نسخه کامل Horizon Forbidden West Complete Edition در وب سایت IMDA ظاهر شد. این اثر البته با توجه به برخی مسائل بزرگسالانه نظیر خونریزی و … درجه سنی “بزرگسالانه” یا “M18” را دریافت کرده است. در اطلاعات این بسته عنوان شده که نسخه مذکور شامل بازی پایه و بسته الحاقی آن یعنی، Burning Shores است.

ایلوی، قهرمان داستان، به غرب سفر می‌کند تا منبع یک سیگنال مرموز را کشف کرده و راهی برای بازیابی زمین بیابد.

بازیکنان با دوربین سوم شخص، ایلوی را برای کاوش در سرزمین های جدید کنترل می کنند. در طول مسیر، او با انسان های قبایل دشمن، ماشین ها و هیولاهای بیگانه مبارزه می کند. شکست دادن این دشمنان آیتم ها یا مواد ساخت و ساز متفاوتی را پاداش خواهد داد. می توان از این آیتم ها برای ارتقا یا ساخت سلاح های خود استفاده کنید.

در ادامه تأیید می‌شود که گرچه ایلوی با کمان و نیزه اولیه و ساده، بازی را آغاز می کند. اما بعداً کمان‌ها، تیرکمان‌ها و پرتابگرهای قوی‌تری را به دست خواهد آورد. این ابزارها مهمات مختلفی را شلیک کرده و سرعت بیشتری به گیم پلی خواهند بخشید.

نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست به احتمال زیاد تنها بر روی پلی استیشن 5 منتظر خواهد شد. زیرا بسته الحاقی Burning Shores نیز تنها در این پلتفرم قابل تجربه بود. طبق گفته مدیر استودیو گوریلا گیمز، ساخت بازی برای کنسول نسل قبلی PS4 با چالش هایی به همراه بوده است. وی عنوان کرد که تقریباً تا آخرین لحظه نمی‌دانستیم که آیا می‌توانیم آن را بر روی پلی‌استیشن 4 هم منتشر کنیم یا نه.

منبع: Eurogamer

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*