عدم استقبال مدیرعامل تیک تو از قابلیت سازگاری با نسل قبل


شایان ترمیمی 18 مرداد 1402 2 دقیقه مطالعه
عدم استقبال مدیرعامل تیک تو از قابلیت سازگاری با نسل قبل

سازگاری با نسل قبل از دید مدیرعامل Take-Two، گرچه قابلیتی خوب محسوب می شود، اما الزامی نیست.

در جدیدترین اخبار دنیای بازی، استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک تو (Take-Two) اظهار نظر جنجالی داشته است. وی معتقد است سازگاری با کنسول‌های نسل قبل (و اجرای بازی های آنها، گرچه برای مصرف‌کنندگان مزیتی مهم محصوب می شود، اما به هیچوجه یک الزام نیست. وی در مصاحبه با IGN اعتراف کرد که گرچه این آپدیت این روزها کاملا عادی شده، اما برای سازنده ها ضئروری نیست.

این بیانیه پس از معرفی اخیر پورت بازی Red Dead Redemption برای PS4 و Nintendo Switch منتشر شد. نسخه جدید بازی شامل هیچ تغییری در عملکرد یا تصاویر بصری آن نمی شود و در عوض همان بازی بسته بندی شده با بسته الحاقی Undead Nightmares آن خواهد بود. موضوع که سر و صدای طرفداران را موجب شد. آنها از عدم افزایش کیفیت و پول پرستی بی حد و حصر این شرکت به ستوه آمده اند.

جالب اینجاست که علیرغم انتشار این پورت، خبری از نسخه ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس و ایکس نخواهد بود. زیرا این دو کنسول به لطف سازگاری با نسل قبل و تلاش‌های مایکروسافت در جهت ارائه فناوری ارتقاء رزولوشن و فریم ریت، حتی بهتر از نسخه جدید Ps4 و سوییچ از این بازی اجرا می شوند. احتمالا این موضوع یکی از دلایل اصلی عرم عرضه بازی بر روی این پلتفرم است.

درواقع راک استار به دلیل انتشار بازی ای با بیش از یک دهه قدمت، آنهم بدون هیچ تغییر و با قیمت 50 دلار مورد انتقاد قرار گرفت. وی حتی اخیرا در جریان مصاحبه اعلام کرد که Red Dead Redemption بر روی PS4 و نینتندو سوییچ، «از لحاظ تجاری دقیق است!»

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*