پیشرفت های تجربه بازی فوتبال در تریلر جدید FC24


شایان ترمیمی 14 مرداد 1402 دقیقه مطالعه
پیشرفت های تجربه بازی فوتبال در تریلر جدید FC24

تریلر جدید FC24 به نمایش جزییات پیشرفت در زمان تجربه بازی فوتبال یا اصطلاحا “روز مسابقه” می پردازد.

تریلر جدید FC24

در جدیدترین اخبار بازی های ویدیویی، شرکت EA تریلر جدید دیگر از بازی EA Sports FC منتشر کرد. تا کنون نمایش های متنوعی از سری جدید بازی فوتبال الکترونیک آرتز منتشر شده. از گیم پلی EA Sports FC 24 گرفته تا معرفی بخش Career بازی FC24 ، همگی سعی در نمایش تغییرات جدید این اثر داشته اند. اما اکنون، در یکی دیگر از تریلرهای جدید، اطلاعات جدیدی از آنچه در زمان مسابقه باید انتظار داشته باشیم، منتشر شده است.

با توجه به نمایش های اخیر، به نظر می‌رسد EA Sports FC 24 در حال ایجاد چندین پیشرفت نسبت به آخرین نسخه مجموعه فیفا است. در نمایش جدید شاهد این هستیم که نه تنها مدل‌های جدید و بسیار دقیق‌تر برای همه بازیکنان استفاده شده است. بلکه بر اساس سیستمی جدید، لباس بازیکنان نیز، حرکتی واقعی تر در زمان مسابقه خواهند داشت.

بهتر است در ابتدا تریلر جدید FC24 را تماشا کنید:

با ارتقاء موتور گرافیکی فراست بایت که بازی EA Sports FC 24 با آن ساخته شده، شاهد نورپردازی بهبود یافته ای هستیم. علاوه بر این، بازی اکنون از فناوری واقعیت افزوده خود نیز برای برجسته کردن آمارهای کلیدی مختلف در طول مسابقات استفاده می کند. تصویری مشابه با پخش مسابقات واقعی که در شبکه های معروف هم استفاده می شود. اطلاعاتی نظیر استقامت، مالکیت توپ، پاس‌های تکمیل‌شده، شوت‌ درون چارچوب و … اطلاعاتی از این دست خواهند بود.

سیستم موردنیاز بازی EA Sports FC 24

منوهای جدید روز مسابقه، اتاق‌های رختکن، تونل های داخل استادیوم و موارد دیگر از دیگر تغییرات بازی FC24 هستند. یک زاویه دوربین جدید هم معرفی شده که به جذابیت این بازی می افزاید. همچنین در لحظات خاص (مانند زمان دریافت کارت زرد و یا اخراج، یا هنگام ضربه آزاد) شاهد کات سین های جدیدی هستیم که از دیدگاه داور قاب بندی شده اند.

بازی EA Sports FC 24 در تاریخ جمعه 7 مهرماه منتشر خواهد شد. این اثر بر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس، نینتندو سوییچ، PS4, PS5 و پی سی منتشر می شود. 29 سپتامبر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه می شود.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*