معرفی بخش Career بازی FC24 انجام شد | توپ طلا ببرید!


حامد کفشگیری 10 مرداد 1402 مدت 6 دقیقه

طبق وعده قبلی الکترونیک آرتز، معرفی بخش Career بازی FC24 انجام شد و برخلاف چندین نسخه قبلی فیفا، شاهد تغییرات زیادی خواهد بود.

معرفی بخش Career بازی FC24

پس از رونمایی از EA Sports FC 24 در اوایل ماه جاری و پخش گیم پلی کامل FC24، حالا نوبت به بخش Career بازی رسیده است. الکترونیک آرتز (EA) ضمن انتشار ویدیویی جهت معرفی کامل این بخش، از همکاری با فرانس فوتبال، برای حضور مراسم جایزه توپ طلا در این بازی خبر داد. جایزه ای فوق العاده معتبر که حالا گیمرها ئر نقش بازیکن یا مربی، می توانند در این بخش آفلاین به آن دست پیدا کنند. البته این مراسم و قابلیت، تنها در انحصار نسخه کنسول های نسل نهمی و رایانه های شخصی این بازی خواهد بود.

سیستم مورد نیاز بازی EA Sports FC24

توپ طلا برترین جایزه فردی در دنیای فوتبال محسوب می شود که از سال 1956 هر ساله توسط مجله فرانسوی فرانس فوتبال به بهترین بازیکن فصل اعطا می گردد. از سال 2018 هم جایزه ای به طور خاص برای برترین بازیکن زن در طول یک فصل اهداء می شود. اهداء توپ طلا در FC24 بدین صورت خواهد بود که در بخش Career در صورت کسب آمار موفق، رویدادی برگزار شده و بازیکن شما در میان تشویق شدید تماشاگران روی صحنه می رود.

لحظاتی از این اتفاق بزرگ را می توانید در تریلر معرفی بخش Career بازی FC24 مشاهده کنید:

EA Sports FC 24 همانند نسخه های قبلی فوتبال الکترونیک آرتز یعنی فیفا، شامل قراردادهای مجوز حضور بازیکنان لیگ های معتبری نظیر لیگ برتر انگلیس، یوفا، لیگ F اسپانیا و بوندس لیگا آلمان خواهد بود. این اثر در تاریخ 7 مهر 1402 بر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس، PS4، PS5 ، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه می شود.

منبع: Eurogamer

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*