بازی LEGO 2K Goooal در تایوان رده بندی سنی شد


حامد کفشگیری 27 تیر 1402 2 دقیقه مطالعه
بازی LEGO 2K Goooal در تایوان رده بندی سنی شد

بازی LEGO 2K Goooal یکی از جدیدترین تلاش های شرکت 2K برای حضور بیشتر در دنیای بازی های ورزشی خواهد بود که ظاهرا بزودی معرفی می شود.

در اوایل سال جاری میلادی، شرکت بزرگ 2K با انتشار LEGO 2K Drive ضمن عرضه یک بازی جمع و جور و مفرح، از همکاری جدید خود با LEGO پرده برداشت. آما این بازی ورزشی ظاهرا آغاز کار مجموعه عناوین ورزشی بسیاری خواهد بود.

شایعات بسیاری به ساخت یک بازی فوتبالی از مجموعه LEGO اشاره داشتند. اثری که ظاهراً توسط Sumo Digital در حال توسعه بوده و به زودی معرفی خواهد شد. تا پیش از این هم یک بار اثری با نام LEGO 2K Goooal در کره جنوبی رده بندی سنی شده بود. حالا دوباره و طبق گزارش Gematsu این بازی توسط کمیته رتبه‌بندی بازی‌های دیجیتال تایوان هم رتبه‌بندی شده است. در این صفحه، از پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس، PS5، PS4، نینتندو سوییچ و پی سی به عنوان مقصد این بازی نام برده شده است.

اگر 2K قصد دارد بازی LEGO 2K Goooal را مطابق با فصل فوتبالی منتشر کند (مشابه کاری که EA برای بازی‌ FIFA و اخیرا EA Sports FC انجام می‌دهد)، باید انتظار داشت که بازی ظرف چند ماه آینده منتشر شود. اخیرا شرکت EA هم گیم پلی EA Sports FC 24 به همراه برخی جزییات از آن را منتشر کرده است. بطور مثال می توانید سیستم مورد نیاز  بازی EA Sports FC 24 را در جیجوگیم ببینید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*