ارائه جزییات داستانی شخصیت های Smoke و Rain در بازی Mortal Kombat 1


حامد کفشگیری 19 تیر 1402 2 دقیقه مطالعه
ارائه جزییات داستانی شخصیت های Smoke و Rain در بازی Mortal Kombat 1

جزییات داستانی شخصیت های Smoke و Rain جدیدترین اطلاعاتی ست که استودیو سازنده Mortal Kombat 1 ارائه کرده است.

اخیرا تریلر نمایش مبارزات گروه Lin Kuei بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد که فهرست آن شامل Rain و Smoke نیز می‌شود. دو کاراکتری که در این نسخه دوباره در قالب شخصیت اصلی بازخواهند گشت. همچنین شاهد شخصیت‌هایی مانند Cyrax، Sektor و Frost بودیم که به عنوان مبارزان Kameo بازمی گردند. اکنون،  وب‌سایت رسمی بازی، جزییات داستانی شخصیت های Smoke و Rain و بخش های ابتدایی بازی را منتشر کرده که با هم نگاهی به آن می اندازیم.

طبق اطلاعات منتشر شده، Rain دانشجوی آکادمی جادوگری امپراتوری Outworld است. وی توانسته همسالان خود در آکادمی را با استعداد منحصر به فردی که در جادوی آب دارد، شگفت‌زده کند. سپس وی بوسیله آموزش های مختلف، توانسته این هنر را تقویت کرده و از آن به عنوان سلاحی خشن بهره ببرد. اما این پایان کار نیست و وی تلاش دارد از این قدرت جهت تبدیل شدن به تاریک‌ترین و قدرتمندترین جادوگر قلمروها استفاده کند.

حتما ببنید: سیستم مورد نیاز بازی Mortal Kombat 1

اما Smoke نقش متفاوتی در دنیای جدید این بازی بازی خواهد کرد. والدین وی در زمان کودکی به دست لین کوئی کشته شدند و او یتیم شد. این اتفاق زمانی رخ داد که آنها ناآگاهانه به قلمرو قبیله تجاوز کرده بودند. با این حال، استاد بزرگ لین کیو که از اقدامات جنگجویانش شرمنده بود، او را به گروه خود اضافه کرده و در کنار پسرانش، ساب زیرو و اسکورپیون بزرگ کرد. اسموک، اکنون به جنگجویی ماهر بدل گشته که بر “جادوی عملی” تسلط دارد و در دفاع از Earthrealm به باقی مبارزان کمک می کند.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور 1402 بر روی ایکس باکس سری اس و ایکس، PS5، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه می شود.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*