نمایش مبارزات گروه Lin Kuei بازی Mortal Kombat 1


شایان ترمیمی 17 تیر 1402 مدت 4 دقیقه

گروه Lin Kuei بازی Mortal Kombat 1 و مبارزات آنها، محوریت تریلر جدید بازی را تشکیل داده که در آن شاهد اتحاد اسکورپیون و ساب زیرو هستیم.

گروه Lin Kuei بازی Mortal Kombat 1

استودیو ندررلم (NetherRealm) دومین تریلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 1 را منتشر کرد که در آن گروه قاتل Lin Kuei به نمایش گذاشته شده است. این ویدیو با نمایش اتحاد اسکورپیون (Scorpion) و ساب زیرو (Sub-Zero) شروع می‌شود. در حالی که ساب زیرو به رهبری جهان دنیای بازی فکر می کند، اسموک (Smoke) نیز به این دو در نبرد می پیوندد.

مبارزان جدید حالت Kameo هم در این تریلر دیده می شوند که می توان به Cyrax، Sektor و Frost اشاره کرد. همانطور که از تریلر یک بازی مورتال کمبت انتظار می رود، شاهد خونریزی ها و اشکال وحشیانه ای از مبارزات خون آلود هستیم. پیشنهاد می کنم “اگر بالای 18 سال” هستید، تریلرنمایش مبارزات گروه Lin Kuei بازی Mortal Kombat 1 را به هیچ وجه از دست ندهید:

در توصیف مبارزات Kameo (حالت جدید مبارزه با 2 کاراکتر در بازی) باید گفت که سکتور مجهز موشک هایی بوده و آنها را شلیک می کند. سیراکس یک اره مویی را از سینه اش باز کرده و به سلاخی دشمنان می پردازد و فراست هم میخ های یخی را آماده کرده که با آن، سینه دشمنان را هدف گیری کند. Rain همچنین به عنوان یک مبارز قابل بازی نشان داده می شود که از یک چوب برای دستکاری آب استفاده می کند. وی حریفان را بلند کرده و آنها را از طریق پورتال های آب می اندازد.

حتما ببینید: سیستم مورد نیاز بازی Mortal Kombat 1

بازی Mortal Kombat 1 قرار است در تاریخ ۲۸ شهریور 1402 (19 سپتامبر 2023) بر روی ایکس باکس سری اس و ایکس، PS5، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود. دارندگان نسخه Premium و Kollector’s Edition به فاصله 4 روز زودتر به بازی دسترسی داشته و شخصیت SHang Tsung را هم دریافت می کنند.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*