جدیدترین جزییات بازی Rise Of The Ronin فاش شدند


شایان ترمیمی 12 تیر 1402 3 دقیقه مطالعه
جدیدترین جزییات بازی Rise Of The Ronin فاش شدند

جزییات بازی Rise Of The Ronin جدیدترین اثر نقش آفرینی استودیو Team Ninja فاش شده و اطلاعات مهمی از این بازی به ما می دهد.

استودیو تیم نینجا (Team Ninja) راه همگان با آثار سبک سولزلایک خود با نام Nioh و Nioh 2 و اخیراً بازی Wo Long: Fallen Dynasty می شناسند. آثار که با کیفیت مناسبی، یکی پس از دیگر در چند سال اخیر منتشر شده و اسم و رسم مناسبی برای استودیو خود دست و پا کرده اند. اما به نظر می رسد قرار است سبک آثار استودیو در بازی بعدی تغییر کند. بازی بعدی این استودیو ، Rise of the Ronin نام دارد که بازهم اثری در سبک نقش آفرینی اکشن جهان باز خواهد بود. داستان این بازی در اواخر قرن نوزدهم ژاپن و در پایان دوره Edo اتفاق می‌افتد. گرچه تاکنون اخبار زیادی حول این بازی وجود نداشته اما اخیراً جدیدترین جزییات بازی Rise Of The Ronin فاش شده اند که در ادامه به آن می پردازیم.

بر اساس این جزئیات جدید، بازی موردنظر قرار است تجربه ای ترکیبی از بازی هایی مانند Assassin’s Creed، Ghost of Tsushima و Dark Souls باشد. این اثر کاملا شبیه به آثار منبع الهام خود از استودیو فرام سافتور، برای گسترش داستان و معرفی دنیای خود از توضیحات منابع درون بازی استفاده می‌کند. همچنین گفته می شود که این بازی فعالیت ها و محتوایی در دنیای جهان باز خود جای داده که بسیار شبیه به بازی‌های Assassin’s Creed هستند.

طبق دیگر اطلاعات فاش شده، بازی Rise of the Ronin دارای درجه سختی مختلف خواهد بود که پیش تر در عناوین Team Ninja ندیده بودیم. این اثر گزینه های عاشقانه ای برای بازیکنان خواهد داشت. از دیگر جزییات فاش شده می توان به نجوه اجرای بازی اشاره کرد که ظاهرا در هنگام انتشار دارای هر دو حالت عملکرد و وضوح تصویر خواهد بود.  بازی Rise Of The Ronin برای عرضه در سه ماهه ابتدایی سال 2023 برنامه ریزی شده است.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*