کراس اوور Lies Of P با Wo Long Fallen Dynasty معرفی شد


شایان ترمیمی 29 خرداد 1402 2 دقیقه مطالعه
کراس اوور Lies Of P با Wo Long Fallen Dynasty معرفی شد

کراس اوور Lies Of P با Wo Long Fallen Dynasty به فاصله چند ماه تا انتشار بازی، معرفی شد.

استودیو NEOWIZ در فاصله چند ماه تا انتشار بازی سولز لایک Lies Of P، از همکاری با Wo Long Fallen Dynasty اثر اکشن نقش آفرینی استودیو تیم نینجا (Team Ninja) خبر داد. بازی Lies Of P اخیراً نسخه دمو آن منتشر شده و توانسته در مدت کوتاهی بیش از یک میلیون بار دانلود را ثبت کند. این اتفاق نشان از محبوبیت این بازی پیش از انتشار دارد.

قرار است کراس اوور Lies Of P با Wo Long Fallen Dynasty بصورت متقابل باشد. بدین معنی که آیتم‌ها و سلاح‌های Wo Long: Fallen Dynasty می‌توانند در Lies of P ظاهر شوند و بالعکس. این اتفاق هیجان انگیزی خواهد بود زیرا هر دو عنوان دارای انواعی از سلاح های جذاب هستند. اما در مورد زره ها هنوز نمی توان نظر قطعی را داد. زیرا سبک دو بازی و دنیا  سازی آنها متفاوت است که باید منتظر ماند و نحوه پیاده سازی آن را دید.

بازی Lies of P در 19 سپتامبر برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد. شما می توانید جدیدترین گیم پلی بازی Lies Of P را در جیجوگیم مشاهده کنید. همچنین بازی Wo Long: Fallen Dynasty در حال حاضر برای همین پلتفرم ها در دسترس است. 12 دقیقه از مبارزات بازی Wo Long Fallen Dynasty را هم می توانید در وب سایت ما تماشا کنید.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*