تریلرهای پلی استیشن شوکیس خرداد 1402 را یکجا ببینید


حامد کفشگیری 4 خرداد 1402 دقیقه مطالعه
تریلرهای پلی استیشن شوکیس خرداد 1402 را یکجا ببینید

در این مطلب از جیجوگیم، تمامی تریلرهای پلی استیشن شوکیس خرداد 1402 را کنار هم قرار داده ایم تا بتوانید هرکدام را به راحتی تماشا کنید.

شب گذشته سونی، جدیدترین قسمت از برنامه های پلی استیشن شوکیس (Playstation Showcase) خود را پخش کرد. نمایشی به درازای یک ساعت و نیم که پر شده از انواع و اقسام تریلرهای مختلف از بازی های کنسول پلی استیشن 5 و همچنین هدست واقعیت مجازی PS VR2 میشد. برای اشاره به مهمترین ویدیوها، می توان به معرفی بازی استودیو Haven با نام  اشاره کرد. همچنین تریلرهایی از بازی های Alan Wake 2 و البته اثر موردانتظار Metal Gear Solid 3 Remake را شاهد بودیم. گل سرسبد این مراسم هم به پخش گیم پلی طولانی Spider Man 2 بازمیگشت که حسن ختام مراسم بود.

اما در بین تمامی تریلرهای پلی استیشن شوکیس خرداد 1402 ، چندین نمایش خوب کوچک تر هم بودند که شاید در بین آثار بزرگ و البته نمایش بازی های پلی استیشن وی آر، گم شدند. در نتیجه در جیجوگیم تصمیم گرفتیم تا در مطلبی جداگانه، نمایش بازی های شب گذشته را جمع کرده تا بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. پس این شما و این تمامی تریلرهای پلی استیشن شوکیس خرداد 1402 :

اولین بازی استودیو Haven با نام Fair Games:

استودیو Haven که به تازگی توسط سونی خریداری شده، جید ریموند (خالق اساسین کرید) را در مقام ریاست خود دارد. این استودیو بر روی یک بازی تماما آنلاین برای پلتفرم پلی استیشن کار می کند که در پلی استیشن شوکیس خرداد 1402 از آن رونمایی شد. بازی مذکور Fair Games نام دارد که تریلر آن را در ادامه تماشا می کنید:

بازی Phantom Blade Zero:

یکی از نمایش های مرموز اما جذاب در پلی استیشن شوکیس خرداد 1402، مربوط به بازی Phantom Blade Zero می شود. اثری با تم ژاپن فئودال که خاطرات عنوان Ghost Of Tsushima را در یاد زنده می کند. در ادامه می توانید تریلر این بازی را تماشا کنید:

بازی Helldivers 2:

مجموعه Helldivers حالا به یکی از قطب های عناوین آنلاین تبدیل شده و استودیو سازنده آن Arrowhead Game تصمیم به ساخت شماره دوم این مجموعه گرفته است. بازی Helldivers 2 همانند نسخه قبل اثری تیراندازی سوم شخص چندنفره خواهد بود که تا پایان سال 2023 برای PS5 و پی سی منتشر می شود. در ادامه می توانید تریلر این بازی را تماشا کنید:

بازی جدید سازندگان Journey با نام Sword of the Sea:

اگر از طرفداران بازی Journey و Pathless باشید، خبر خوبی برایتان داریم. استودیو سازنده این عناوین با نام جاینت اسکوئید (Giant Squid) به سراغ ساخت اثر جدیدی با همان تم رفته که Sword of the Sea نام دارد. در ادامه می توانید تریلر این بازی زیبا را تماشا کنید که یادآور آثار قدیمی این استودیو است:

اولین تریلر گیم پلی Assassin’s Creed Mirage:

بازی Assassin’s Creed Mirage یکی از امیدهای اصلی یوبیسافت (Ubisoft) برای خارج شدن از بحران مالی است. البته اولین نمایش گیم پلی این بازی، نوید بخش بازگشت مجموعه به روزهای خوش آغازین آن می باشد. همچنین در این ویدیو از تاریخ انتشار دقیق بازی رونمایی شد که در ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می شود. در ادامه می توانید تریلر این بازی را تماشا کنید:

اولین گیم پلی Alan Wake 2:

یکی از مهمترین نمایش ها در جریان پلی استیشن شوکیس خرداد 1402 سونی به اولین گیم پلی Alan Wake 2 باز می گردد. این ساخته موردانتظار استودیو رمدی Remedy همچنین تاریخ انتشار دقیقی دارد که در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲  میتوانیم آن را بر روی PS5، ایکس باکس سری ایکس و اس و PC تجربه کنیم. در ادامه می توانید این گیم پلی را تماشا کنید:

جدیدترین تریلر داستانی Final Fantasy XVI:

اسکوئر اینکس (Square Enix) به فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتشار بازی فاینال فانتزی 16 فرصت را غنیمت شمرده و جدیدترین تریلر این بازی را منتشر کرد. این بازی در اول تیرماه 1402 بصورت انحصاری بر روی PS5 منتشر خواهد شد. پیشنهاد میکنم جدیدترین تریلر داستانی Final Fantasy XVI را از دست ندهید:

معرفی ریمیک متال گیر سالید 3:

بالاخره پس از مدت ها انتظار، کونامی رسماً ریمیک متال گیر سالید 3 را معرفی کرد. البته این تریلر شاهد تصاویر از پیش رند گرفته شده بود و باید منتظر تریلر های بعدی و اطلاعات بیشتری از این بازی ماند. در ادامه می توانید تریلر معرفی ریمیک متال گیر سالید 3 را تماشا کنید:

بازگشت بازی MARATHON:

استودیو بانجی (Bungie) پیش از تولد مجموعه هیلو، اثر دیگری با نام MARATHON را توسعه داده بود. طی روزهای اخیر شایعاتی پیرامون بازگشت این بازی به دنیای ویدئوگیم منتشر شده بود که با انتشار تریلری این موضوع تأیید شد. بدین ترتیب استودیو بانجی دوباره آی پی قدیمی خود را احیا کرده و شاهد بازگشت بازی MARATHON خواهیم بود. البته این اثر انحصاری نبوده و بر روی ایکس باکس سری اس و ایکس و همچنین رایانه های شخصی نیز منتظر خواهد شد.

نمایش جذاب بازی Ghostrunner 2:

یکی از بازی های غافلگیر کننده سونی بر روی پلی استیشن 5، به اثر مستقل Ghostrunner باز میگردد. ظاهرا استقبال بازیکنان از این بازی خیلی خوب بوده و حالا شاهد انتشار نسخه دوم آن هستیم. در ادامه می توانید نمایش جذاب بازی Ghostrunner 2 را تماشا کنید:

گیم پلی کامل بازی اسپایدر من 2:

پر بیراه نیست اگر بگوییم قابل پیش بینی ترین اتفاق مراسم شوکیس جدید سونی مربوط به نمایش گیم پلی کامل بازی اسپایدر من 2 میشد. حال که به پایان بخش تریلرهای پلی استیشن شوکیس خرداد 1402 رسیده ایم، خالی از لطف نیست که نگاهی به این ویدیو جذاب بیاندازید:

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*