اعتماد الکترونیک آرتز به EA Sports FC بعنوان اولین بازی بدون مجوز فیفا


حامد کفشگیری 1 خرداد 1402 4 دقیقه مطالعه
اعتماد الکترونیک آرتز به EA Sports FC بعنوان اولین بازی بدون مجوز فیفا

اعتماد الکترونیک آرتز به EA Sports FC بسیار بالاست و این شرکت معتقد است که شاهد نوآوری در اولین بازی بدون مجوز فیفا خواهیم بود.

الکترونیک آرتز و مشخصا بخش EA Sports می گوید که به اولین بازی فوتبال خود بدون مجوز فیفا، (یعنی EA Sports FC که قرار است امسال منتشر شود)، “اطمینان زیادی” دارد. دیوید جکسون در صحبت با رسانه The Mirror گفته که معتقد است تصمیم این شرکت برای جدایی از بدنه فوتبال به آنها اجازه می دهد تا نسبت به گذشته، نوآوری های بیشتری را در بازی های خود معرفی کنند. این خبر خوبی برای طرفداران مجموعه ست که تاکنون نسبت به پیشرفت کمتر هر نسخه نسبت به نسخه قبل، گلایه داشتند. مدیر اجرای EA Sports در این خصوص گفت:

انرژی زیادی در تمامی استودیوهای ما، در سرتاسر جهان، وجود دارد تا به جاه‌طلبی‌ای که می‌دانیم خود را با این برند جدید ساخته‌ایم، برسیم. EA Sports FC چشم انداز آینده ما است. من فکر می کنم که تابحال کار بسیار خوبی انجام دادیم و در طول زمان رابطه خوبی با سازمان فیفا داشتیم. اما اکنون زمان مناسبی است که مسیر جدیدی را تعیین کنیم و مسیر خود را به جلو ترسیم کنیم. این یعنی بتوانیم انتظارات بازیکنان را در هر کجای دنیا که هستند، برآورده کنیم. این احساس را دارم که ما می توانیم این کار را از طریق لنز اثر جدید خودمان به بهترین شکل انجام دهیم.

اعتماد الکترونیک آرتز به EA Sports FC نشان از تلاش این توسعه دهنده بزرگ برای بهبود تجربه فوتبال در بازی جدیدشان دارد. جکسون در پاسخ به این سوال که چرا هواداران باید در مورد یک تغییر نام تجاری ساده هیجان زده شوند، ادعا کرد که جدا شدن از فیفا منجر به “تجارب جدید و جذاب” برای بازیکنان می شود.

این اتفاق در واقع یک تغییر ذهنیت برای ما است. اکنون به طور گسترده به فرصتی که پیش رویمان قرار دارد، فکر می کنیم. تفکر به اینکه در چه زمینه هایی مایلیم در آینده برای طرفداران، تجربه ایجاد کنیم. باید بگویم که اعتماد کاملی به اثری که در این پاییز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد، داریم.

باید بگویم که در هنگام توسعه اثر جدید، دو چیز برای ما بسیار مهم بوده است. دو موردی که در واقع از برای بازیکنان اهمیت داشته و با توجه به بازخورد آنها، برای ما هم اهمیت پیدا می کند.

مورد اول، اصالت محصول آینده ماست. بنابراین ما سعی کردیم تا 19000 بازیکن، 700 تیم و 30 لیگ  را در اثر جدید قرار دهیم. این اعتبار برای تجربه EA Sports FC بسیار مهم است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

موردی دیگری که برایمان اهمیت بالایی داشته، نوآوری و توانایی ما برای ایجاد تجربیات جدید و جذاب است. چیزی که طرفداران از ما در الکترونیک آرتز تقاضا دارند.

اعتماد الکترونیک آرتز به EA Sports FC پس از فیفا 23

این اظهارات جکسون به دنبال اظهارات قبلی این ناشر بزرگ است که در آن به لزوم مجوز فیفا برای برخی از بخش‌های کلیدی بازی‌های فوتبالی اشاره داشت. در نوامبر 2021، اندرو ویلسون، مدیر عامل EA به کارکنان گفته بود که مجوز فیفا مانعی برای جاه‌طلبی‌های EA برای سری بازی‌ها بوده و EA را از گسترش بازی‌های خود به حالت‌های فراتر از 11v11 سنتی یا «اکوسیستم‌های دیجیتال گسترده‌تر» منع کرده است.

بازی فیفا 23 آخرین نسخه از مجموعه بازی های سالانه فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز (EA) بود که زین پس با توجه به اتمام قرارداد نام فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) بر روی این مجموعه، به عنوان EA Sports FC شناخته و عرضه خواهد شد.

منبع: VGC

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*