ظاهرا مراحل موشن کپچر بازی اسپایدرمن 2 به پایان رسیده است


شایان ترمیمی 31 فروردین 1402 2 دقیقه مطالعه
ظاهرا مراحل موشن کپچر بازی اسپایدرمن 2 به پایان رسیده است

موشن کپچر بازی اسپایدرمن 2 ظاهرا به پایان رسیده و احتمالا در رویداد بعدی پلی استیشن شاهد اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی باشیم.

اطلاعاتی از بازی های در دست ساخت استودیو های فرست پارتی (اختصاصی) سونی در دست نیست و بازی‌های زیادی به طور رسمی برای سال 2023 تایید نشده اند. یکی از بازی های بزرگی که مطمئنیم در سال جاری عرضه می شود، اثر جدید استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) یعنی اسپایدرمن 2 (Marvel’s Spider-Man 2) می باشد که در ابتدای سال جاری، بار دیگر بر عرضه آن در پاییز 2023 تأکید شد. حال به نظر می رسد که بازی با توجه به نزدیک شدن به پنجره انتشار در پشت صحنه پیشرفت خوبی دارد.

در جدیدترین اخبار بازی ، به نظر می رسد که کار ضبط حرکت روی بازی یا موشن کپچر آن به پایان رسیده است. یوری لونتال (Yuri Lowenthal) – که در اسپایدرمن 2 نقش پیتر پارکر را بازی می‌کند – اخیراً در Reddit تأیید کرد که کار او در زمینه موشن کپچر روی این بازی تمام شده است. اگرچه که این اتفاق به معنی پایان موشن کپچر کل بازی نیست (زیرا ممکن است مراحلی وجود داشته باشد که پیتر پاکر در آن حضور ندارد). اما با توجه به اینکه او قهرمان اصلی داستان است، می‌توان تصور کرد که اکثریت قریب به اتفاق کار موشن کپچر به پایان رسیده است.

طبق شایعات، در اوایل ژوئن امسال (تقریبا دو ماه دیگر) شاهد شوکیس جدیدی از پلی‌استیشن هستیم. شوکیس امسال احتمالا مکانی برای رونمایی از برنامه های آتی سونی برای پلتفرم پلی استیشن، نمایش سخت افزارهای جدید و بسیاری از بازی های در حال ساخت استودیو های فرست پارتی خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*