چگونه در PS5 به صورت آفلاین ظاهر شویم؟


حامد کفشگیری 31 فروردین 1402 3 دقیقه مطالعه
چگونه در PS5 به صورت آفلاین ظاهر شویم؟

چگونه در PS5 به صورت آفلاین ظاهر شویم تا در حین تجربه بازی ها، حواسمان پرت نشود؟ در این مقاله روش این کار را توضیح خواهیم داد.

سونی در کنسول نسل نهمی خود، بهای زیادی به بازی های و تجربه های آنلاین داده است. از قراردادن دکمه Share بر روی دوال سنس گرفته تا امکان درخواست کمک در محیط کاربری PS5، همگی برای تجربه آنلاین کاربران طراحی شده اند. اما تعداد زیادی از بهترین بازی های پلی استیشن 5 همگی داستان محور هستند. در نتیجه، دفعات زیادی پیش می آید که می خواهید به تجربه یکی از این شاهکارها بپردازید اما دائما توسط دوستان یا چت های گروهی برایتان مزاحمت ایجاد می شود. شاید هم بخواهید اثری را تجربه کنید که دوستانتان از آن اطلاعی نداشته باشند. در نتیجه بهترین کار تجربه بازی های بصورت نامرئی یا آفلاین است.

اگر حالت اکانت خود را بر روی آفلاین قرار دهید، همچنان می توانید به دانلود محتویات بازی ها ادامه دهید و حتی سیو های خود را آپلود یا دانلود کنید. پس با من در جیجوگیم همراه باشید تا در ادامه توضیح دهم که چگونه در PS5 به صورت آفلاین ظاهر شویم.

نحوه حضور بصورت آفلاین بر روی پلی استیشن 5

1.در ابتدا زمانی که در صفحه اصلی PS5 حضور دارید (یا حتی در داخل محیط یک بازی هستید) دکمه PlayStation را در وسط کنترلر دوال سنس فشار دهید تا مرکز کنترل راه اندازی شود. پس از فشار دادن، یک سری نمادهای قابل انتخاب در پایین صفحه ظاهر می شوند.

چگونه در PS5 به صورت آفلاین ظاهر شویم

2. سپس باید به روی نمایه خود بروید. منظور همان نماد دوم از سمت راست که بین نماد پاور و تصویر دوال سنس قرار گرفته است. حالا با زدن دکمه ضربدر، نماد نمایه را انتخاب کنید.

چگونه در PS5 به صورت آفلاین ظاهر شویم

3. سپس منوی جدیدی باز می شود و شما باید اولین گزینه موجود را انتخاب کنید. این گزینه، وضعیت کنونی شما را نمایش می دهد که اگر تاکنون تغییر نداده باشید، حتما بصورت «وضعیت آنلاین» مشاهده خواهید کرد.

چگونه در PS5 به صورت آفلاین ظاهر شویم

4. سپس در منوی کشویی بازشده کافیست تا آخرین گزینه موجود در لیست را انتخاب کنید یعنی “Appear Offline”. این بدان معنی است که هیچ یک از دوستان شما نمی توانند ببینند که شما در حال تجربه چه بازی بوده یا اصلاً پشت کنسول خود هستید.

چگونه در PS5 به صورت آفلاین ظاهر شویم

نکته: یکی دیگر از گزینه ها مربوط به حالت مشغول (Busy) است که به دوستانتان می گوید نمیخواهید مزاحمتان شوند. اما خب، شاید بعضی ها به این درخواست شما عمل نکنند!

در این مقاله سعی کردیم تا به شما یکی از موارد کلیدی تجربه بازی بر روی PS5 یعنی نحوه حضور بصورت آفلاین بر روی پلی استیشن 5 را آموزش دهیم. پس از مطالعه این مطلب به احتمال زیاد خواهید دانست که چگونه در PS5 به صورت آفلاین ظاهر شویم. اگر همزمان پلتفرم دیگری را هم در اختیار دارید، پیشنهاد میکنم مقاله های زیر را به هیچوجه از دست ندهید:

چگونه در استیم به صورت آفلاین ظاهر شویم

چطور در ایکس باکس سری اس و ایکس آفلاین ظاهر شویم

منبع: TomsGuide

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*