انیمیشن ماریو به پرفروش ترین اقتباس بازیهای ویدیویی تاریخ سینما تبدیل شد


حامد کفشگیری 26 فروردین 1402 ۲ دقیقه مطالعه
انیمیشن ماریو به پرفروش ترین اقتباس بازیهای ویدیویی تاریخ سینما تبدیل شد

پرفروش ترین اقتباس بازیهای ویدیویی تاریخ سینما چیزی نیست جز انیمیشن برادران ماریو که تاکنون فراتر از پیش بینی ها بوده است.

طبق جدیدترین اخبار سینماگیم، حالا دیگر برای انتخاب بهترین و پرفروش ترین اقتباس از بازیهای ویدیویی در صنعت سینما، جای هیچ شک و تردیدی نیست. انیمیشن The Super Mario Bros. Movie پس از گذشت دو هفته از اکران، توانسته با توجه به فروش و تحسین بینندگان، این لقب را مال خود کند.

انیمیشن ماریو درپایان این هفته میلادی، فروش خود را از ۵۰۰ میلیون دلار فراتر برد و موفقیتی عظیم کسب کرد. این اثر هم اکنون با عبور از فیلم “وارکرفت” با فروش ۴۳۹ میلیون دلار، تبدیل به پرفروش ترین اقتباس بازیهای ویدیویی تاریخ سینما شده است.

از همان ابتدای معرفی و با اولین تریلر فیلم لایو اکشن سوپر ماریو میشد حدس زد که موفقیتی درخور نام مجموعه، منتظر این اثر خواهد بود. بطوریکه با حضور دانکی کونگ و شخصیت های دیگر انتظارها برای اکران این انیمیشن به بالاترین حد خود رسید.

اکرلن

پس از اکران هم با فروش ۳۷۷ میلیون دلاری فیلم برادران سوپر ماریو، پیش بینی های جدیدی پیرامون سقف موفقیت های این اثر انجام شده که مهمترین آن نهایت فروش یک میلیاردی اثر است.

منبع: Variety

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*