بازی های رایگان آوریل ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس اسنشیال معرفی شدند


حامد کفشگیری 10 فروردین 1402 5 دقیقه مطالعه
بازی های رایگان آوریل ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس اسنشیال معرفی شدند

بازی های رایگان آوریل ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس اسنشیال ، انحصاری زمان عرضه PS5 و یکی از بهترین عناوین این کنسول را در دل خود جای داده است!


در جدیدترین اخبار سرویس پلی استیشن پلاس و با فرارسیدن آخرین چهارشنبه ماه مارس؛ سونی از بازی های رایگان آوریل 2023 پلی استیشن پلاس اسنشیال (Essential) رونمایی کرد. در این ماه شاهد عرضه یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 5 هستیم که 2 سال از زمان انتشارش می گذرد. همچنین یک لانچ تایتل غیرمنتظره، هدیه سونی به طرفداران بازی های آنلاین است. با جیجوگیم همراه باشید تا نگاهی به عناوین این ماه بیاندازیم:

بازی های رایگان آوریل ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس اسنشیال کدامند؟

همانند ماه گذشته، سونی برای آوریل 2023 هم سه بازی را بطور رایگان در اختیار دارندگان تمامی سطوح سرویس پلاس قرار می دهد. این بازی ها عبارتند از:

  • Meet Your Maker (نسخه PS4 و PS5) همزمان با عرضه جهانی
  • Sackboy: A Big Adventure (نسخه PS4 و PS5) محصول سال 2020
  • Tails of Iron (نسخه PS4 و PS5) محصول سال 2021

این عناوین از اولین سه شنبه ماه آوریل در دسترس قرار خواهند گرفت. بدین ترتیب باید انتظار داشت در روز سه شنبه 15 فروردین 1402 (4 آوریل 2023) امکان تجربه این بازی ها را داشته باشیم. ساعت دقیق دسترسی به این عناوین در حوالی غروب آن روز به وقت ایران خواهد بود.

پلی استیشن پلاس اسنشال، ارزان‌ترین سطح سرویس پلی استیشن محسوب می‌شود. سطحی که با تنها 60 دلار در سال می توان به آن دسترسی داشت. این سطح از سرویس در کنار تجربه‌ی بازی‌ها به صورت آنلاین و انتقال فایل های ذخیره به فضای ابری، ماهانه سه بازی رایگان را در اختیار دارندگان قرار می دهد. اگر در مدت زمان تعیین شده، این عناوین را به کتابخانه اکانت خود اضافه کنید، تا همیشه قادر به تجربه آنها خواهید بود.

آخرین فرصت دسترسی به بازی های رایگان مارس 2023

بازی های رایگان مارس ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس شامل عناوین Battlefield 2042 ، Minecraft Dungeons و Codevein بودند. این بازی ها تا دوشنبه 14 فروردین 1401 در دسترس کاربران پلاس خواهند بود.

معرفی بازی های رایگان آوریل ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس

بازی Meet Your Maker در میان بازی های رایگان آوریل ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس

معرفی بازی Meet Your Maker

بازی Meet Your Maker اثری رقابتی و آنلاین است که با دوربین اول شخص در دنیایی پسا آخرالزمانی جریان دارد. در این بازی هر مرحله توسط بازیکنان طراحی شده و بازیکنان دیگر باید سعی در به پایان رساندن آن مرحله و گذر از موانع طراحی شده در آن داشته باشند. طراحی مراحل می تواند پر از تله‌ها و نگهبان‌ها  بوده و بازیکنان می توانند در بین نقش ها (سازنده یا جستجوگر) جابه‌جا شوند. با توجه به پارامترهای امتیاز گیری در هر مرحله، بازیکنان باید خود را برای نبردهایی روشمند و سریع آماده کرده و با انتخاب نوع بازی موردنظرشان (غوغا، برد، دفاع)، امتیازات و مواد مصرفی، را به دست آورند. این بازی با ترکیب تیم دو نفره هم قابل انجام بوده و از زمان انتشار در دسترس دارندگان پلاس قرار می گیرد.

بازی Sackboy: A Big Adventure در میان بازی های رایگان آوریل ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس

معرفی بازی Sackboy: A Big Adventure

قهرمان نمادین پلی استیشن نیازی به معرفی ندارد. اثری ماجراجویی و سرگرم‌کننده که در سبک پلتفرمینگ و چند نفره قابل انجام است. دنیای رنگارنگ و زیبای این بازی در محیطی سه بعدی، گیم پلی لذت بخشی دارد که برای تمام سنین از کودکان گرفته تا بزرگسالان لذت بخش خواهد بود. این بازی هم بصورت آنلاین و هم به صورت آفلاین قابلیت تیم شدن با 4 نفر را دارد که تجربه آن در کنار دوستان یا اعضای خانواده ارزش بیشتری خواهد داشت. این بازی یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 5 برای کودکان هم به شمار می رود.

بازی Tails of Iron در میان بازی های رایگان آوریل ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس

معرفی بازی Tails of Iron

برای معرفی بازی Tails of Iron باید به توضیح سبک سولز لایک بپردازیم. مجموعه دارک سولز پس از انتشار خود، به دلیل چالش زیاد و سختی گیم پلی آن مورد استقبال بازیکنان حرفه ای قرار گرفت. پس از آن بازی های زیادی سعی در پیاده سازی المان های آن اثر داشتند. بازی Tales Of Iron هم یکی از این عناوین است که در دنیایی دو بعدی و زیبا، روایتگر داستان موشی به نام رجی است. وی که وارث تاج و تخت موش، باید با مبارزه مقابل قبیله قورباغه های بی رحم و رهبر وحشی آنها، گرین‌وارت، پادشاهی از بین رفته خود را برگرداند. رجی در این بازی با گروهی از همراهان منحصربه‌فرد هم روبرو می‌شود که آماده هستند تا به وی کمک کنند.

منبع: Playstation Blog

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*