سیستم موردنیاز بازی The Last Of Us Part 1 اعلام شد + تریلر


شایان ترمیمی 20 اسفند 1401 2 دقیقه مطالعه
سیستم موردنیاز بازی The Last Of Us Part 1 اعلام شد + تریلر

سیستم موردنیاز بازی The Last Of Us Part 1 در فاصله کمتر از 20 روز مانده به انتشار آن مشخص شده که برای تجربه آن به هارد SSD نیاز خواهید داشت.

استودیو ناتی داگ، سال 1401 را پر خبر پشت سر گذاشت. از رونمایی بازی The Last Of Us Part 1 و نسخه چند نفره این مجموعه گرفته تا سریال محبوب آخرین ما، همگی از پروژه های این استودیو خوش نام بوده اند. با توجه به نزدیکی انتشار نسخه پی سی، این استودیو همزمان با انتشار تریلری از ویژگی ها و سیستم موردنیاز بازی The Last Of Us Part 1 رونمایی کرد. کاربران برای اجرای این بازی 4 حالت گرافیکی مختلف را دراختیار دارند که در ادامه و جدول زیر مشاهده می کنید:

سیستم موردنیاز بازی The Last Of Us Part 1

استودیو ناتی داگ همچنین با انتشار ویدیویی کوتاه، برخی از ویژگی های برجسته این بازی برای کاربران رایانه های شخصی را به نمایش گذاشته است. ویژگی هایی نظیر حالت عکاسی (Photo Mode) ، پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض، صدای سه بعدی و … از مهمترین آنها هستند. همچنین پیش از این اعلام شده بود که این نسخه از بازی از تمامی ویژگی های دوال سنس بر روی پی سی پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه می توانید این تریلر کوتاه و همچنین، زمان انتشار این بازی را مشاهده کنید:

بازی The Last of Us: Part 1 در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۲ از طریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز بر روی کامپیوتر یا رایانه های شخصی منتشر می شود.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*