انتقاد از پلی استیشن به دلیل واکنش به افراط گرایی در بازی های آنلاین


شایان ترمیمی 14 اسفند 1401 2 دقیقه مطالعه
انتقاد از پلی استیشن به دلیل واکنش به افراط گرایی در بازی های آنلاین

پلی استیشن به دلیل سیاست هایش در واکنش به افراط گرایی در بازی های آنلاین چند نفره مورد انتقاد قرار گرفت.

سیاستمداران آمریکایی، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی (SIE) را به دلیل واکنش به افزایش افراط گرایی در بازی های چند نفره آنلاین پلی استیشن مورد انتقاد قرار دادند. سونی در میان تعدادی از شرکت‌های بزرگ بازی‌های ویدیویی است که فعالیتی کافی جهت مبارزه با «نفرت، آزار و اذیت و افراط‌گرایی» در جوامع آنلاین خود نداشته است.

نامه مورد بحث در دسامبر 2022 توسط هفت قانونگذار به تمام شرکت های بزرگ بازی ارسال شده بود. تلاشی که توسط نماینده کنگره، جناب لوری تراهان رهبری شد. وی هفته گذشته اعلام کرد که پاسخ های تقریباً همه شرکت ها ناکافی بوده و نتوانسته اند به سیاست های خود در مورد افراط گرایی در بازی های آنلاین و شفافیت در گزارش این مسائل رسیدگی کنند. این شرکت ها شامل مایکروسافت، اپیک گیمز، Valve و بسیاری دیگر می شود.

جوابیه سونی به این درخواست این بوده که تلاش خواهد کرد تا والدین را در مورد ویژگی‌های ایمنی کنسول‌هایش آموزش دهد. این شرکت همچنین از همکاری با مایکروسافت و نینتندو برای ابتکار در ایمن شدن محیط بازی ها گفته بود. سونی با برجسته سازی مکانیسم های گزارش دهی خود، اعلام کرده که تمام گزارش های آزار و اذیت توسط ناظران انسانی رصد شده و از فناوری ارتباطی برای فیلتر کردن سخنان نفرت انگیز و ناسزا استفاده می کند.

سونی به تازگی دو سالگی کنسول نسل نهمی خود را جشن گرفته که عملکرد دو ساله پلی استیشن 5 نوید بخش روزهای خوب برای این شرکت است. همچنین هدست واقعیت مجازی جدید این شرکت به تازگی عرضه شد که می توانید فهرست کامل بازیهای PSVR2 را در جیجوگیم ببینید.

منبع: playstationlifestyle

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*