رکوردشکنی بازی دستینی 2 همزمان با عرضه بسته الحاقی Lightfall


حامد کفشگیری 10 اسفند 1401 2 دقیقه مطالعه
رکوردشکنی بازی دستینی 2 همزمان با عرضه بسته الحاقی Lightfall

رکوردشکنی بازی دستینی 2 پس از گذشت چندین سال با ثبت بیش از 300 هزار بازیکن همزمان در پلتفرم استیم، قابل تحسین است.

استودیو بانجی (Bungie) اخیراً بسته الحاقی جدیدی برای بازی سرویس محور محبوب و قدیمی دستینی 2 (Destiny 2) تحت عنوان Lightfall منتشر کرد. همانند سال گذشته و بسته الحاقی The With Queen ، انتشار این بسته الحاقی هم توانست بار دیگر توجهات را به این بازی جلب کند بطوریکه شاهد افزایش چشمگیر بازیکنان همزمان این بازی هستیم.

تریلر زمان انتشار Destiny 2 Lightfall

طبق اطلاعات لحظه ای پایگاه داده استیم (SteamDB)، این بازی روز گذشته با شروع دسترسی این بسته الحاقی با 316750 بازیکن همزمان به رکورد جدیدی در تعداد بازیکنان همزمان خود رسید. بالاترین رکورد قبلی ثبت شده توسط این اثر در حدود 290000 بازیکن همزمان بود. همچنین شایان ذکر است که این اعداد فقط مربوط به نسخه استیم بازی می شوند. این درحالیست که بازی بر روی پلتفرم کنسول های نسل هشتمی و نهمی ایکس باکس و پلی استیشن هم در دسترس قرار دارد. بنابراین تعداد واقعی بازیکنان همزمان بسیار بیشتر است.

رکوردشکنی بازی دستینی 2 در حالی رقم می خورد که سونی، استودیو بانجی را بتازگی خریداری کرده و به طبع آن در حال حاضر مالک بازی Destiny 2 می باشد. چند روز پیش هم خبری مبنی بر محکومیت سازنده کدهای تقلب بازی Destiny 2 منتشر شده بود. بازی پایه Destiny 2 به عنوان یک عنوان رایگان برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکسی سری ایکس و اس، PS4، PS5 و پی سی در دسترس است.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*