تریلر زمان انتشار بسته الحاقی Destiny 2 Lightfall را تماشا کنید


شایان ترمیمی 9 اسفند 1401 مدت 2 دقیقه

تریلر زمان انتشار Destiny 2 Lightfall در جریان رویداد State of Play سونی منتشر شد که ارتش Black Fleet را نشان می دهد.

کدهای تقلب بازی Destiny 2

بسته الحاقی Lightfall بازی شوتر آنلاین Destiny 2 بالاخره و پس از یک سال شکیبایی عرضه شد. این بازی به دلیل آنکه آخرین بسته الحاقی داستانی Destiny 2 خواهد بود، بسیار مورد توجه بازیکنان قرار دارد. فصل جدید Season of Defiance نیز در کنار بسته‌ی Lightfall آغاز می‌شود. در این فصل علاوه بر فعالیت‌های تازه، سیزن پس جدیدی را هم در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. پیش از این هم خبر از غرامت سازنده کدهای تقلب بازی Destiny 2 اعلام شده بود که بازیکنان را به اصلاح سیستم مبارزات این بازی امیدوار می کند.

در ادامه می توانید تریلر زمان انتشار Destiny 2 Lightfall را تماشا کنید:

در این محتوا، ارتش Black Fleet و رهبرشان The Witness حضور دارند که The Witness به Traveler صدمه وارد می‌کند و شخصیت همراهی نظیر Ghost را در چشم بر هم زدنی از بین می‌برد. ازیکنان با کنترل نیروی Strand با ارتش Shadow Legion و شخصیت Calus مقابله می‌کنند تا در نهایت بتوانند The Witness را شکست دهند. آن‌ها با پیش‌روی در بازی اسلحه و پوشش‌هایی جدید کشف می‌کنند و ترکیب‌های تازه (builds) که با استفاده از سازوکار Loadout قابل تعویض هستند را می‌سازند.

فصلی جدید از بازی با نام Season of Defiance نیز در کنار بسته‌ی Lightfall آغاز می‌شود و افزون بر فعالیت‌های تازه، Season Pass نویی را هم در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. جزئیات این Season Pass هنوز مشخص نشده است، اما کلیت آن شامل مبارزات دوریم کی (Devrim Kay) با The Witness در سطح زمین می‌شود. با نزدیک شدن به عرضه، جزئیات بیش‌تری انتشار خواهد یافت.

منبع: PCGamer

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*