شایعه: سونی استودیو Ballistic Moon را خریداری کرده است


حامد کفشگیری 1 اسفند 1401 3 دقیقه مطالعه
شایعه: سونی استودیو Ballistic Moon را خریداری کرده است

استودیو Ballistic Moon ظاهرا توسط سونی خریداری شده و در حال کار بر روی یک بازی انحصاری در سبک ترسناک بقا برای پلی استیشن است.

سونی با به دست آوردن استودیو های بزرگی نظیر بلوپوینت، هوس مارک، بانجی و  Firesprite در سال‌های اخیر، استودیو های اختصاصی یا اصطلاحاً فرست پارتی خود  را به میزان قابل توجهی گسترش داده است. با وجود عملکرد دو ساله پلی استیشن 5 و سودسازی این کنسول، انتظار می‌رود که این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در این زمینه ادامه دهد. در حال حاضر، شایعات و اشارت حاکی از این هستند که خرید دیگری نیز قبلاً انجام شده که هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

طبق اظهارات کالین موریارتی از Last Stand Media، استودیوی جدید بریتانیایی Ballistic Moon  توسط PitchBook.com،(که یک شرکت داده های مالی و نرم افزاری با دفاتر در سراسر جهان می باشد)در لیست استودیو های سونی فهرست شده است. صفحه این استودیو در وب‌سایت PitchBook وضعیت آن را به‌عنوان «اکتسابی/ادغام‌شده» ذکر می‌کند که سونی به‌عنوان شرکت مادر آن فهرست شده است.

جالب اینجاست که نشانه هایی از سوی خود سونی نیز وجود دارد که نشان می دهد احتمالا، Ballistic Moon به خانواده استودیوهای پلی استیشن افزوده شده باشد. این شرکت اخیراً آگهی استخدامی برای طراح ارشد گفتگو در پلی استیشن منتشر کرده و اشاره دارد که داوطلب با تعدادی از استودیوهای فرست پارتی سونی کار خواهد کرد و بالستیک مون در میان چندین استودیو دیگر در این لیست قرار گرفته است. البته بعد از مدتی، نام این استودیو از لیست این آگهی حذف شد.

Balistic Moon در سال 2019 و با تلاش کارکنان سابق تعدادی از استودیوهای بزرگ، از جمله استودیوهای پوریلا گیمز، کوانتیک دریم، سوپرمسیو گیمز و اسکوئر اینکس تأسیس شد. طبق گزارشات این استودیو در حال کار بر روی عنوانی انحصاری برای پلی استیشن با کد Project Bates است که ظاهراً یک بازی ترسناک بقا خواهد بود. ظاهرا این بازی بر روی موتور دسیما در حال توسعه است.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*