نمایش معماهای بخش Jedi Chambers در تریلر جدید بازی Star Wars Jedi Survivor


حامد کفشگیری 30 بهمن 1401 مدت 5 دقیقه

بخش Jedi Chambers در بازی Star Wars Jedi Survivor جدیدترین ویژگی اضافه شده توسط استودیو ریسپاون در این دنباله خواهد بود.

بخش Jedi Chambers در بازی Star Wars Jedi Survivor

استودیو ریسپاون، سازنده دنباله سری بازی Star Wars Jedi ، در دنباله موردانتظار Survivor دست به قراردادن ویژگی جذابی زده که احتمالا برای بسیاری از بازیکنان جذاب خواهد بود. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order گرچه در سبک اکشن ماجراجویی قرار داشت، اما پازل های فراوانی در میان گیم پلی آن عنوان قرار داده شده بود. ظاهرا این پازل های با پیشرفت بیشتر در بخشی به عنوان Jedi Chambers در بازی جدید این سری گنجانده شده اند. این قسمت شامل چندین اتاق با معماهای گوناگون است و بازیکن می تواند در آن‌ها، به‌صورت انتخابی به حل معماها بپردازد. پیش از این هم تریلری از جدیدترین گیم پلی Star Wars Jedi Survivor توسط وب سایت IGN منتشر شده بود. این بار هم وب سایت IGN با پخش این تریلر، مخاطبان را با نحوه طراحی پازل‌ها در Star Wars Jedi: Survivor آشنا می‌کند.

در ادامه می توانید تریلر بخش Jedi Chambers در بازی Star Wars Jedi Survivor را مشاهده کنید:

طبق گفته استودیو ریسپاون، این بازی دارای نقشه های وسیع تر و پرجزییات تر خواهد بود. این استودیو تأیید کرد که بغیر از یک مورد حیاتی از چندین ‌Jedi Chamber موجود در این بازی،  باقی آن‌ها انتخابی هستند. بازیکنان با تکمیل این بخش ها می توانند قابلیت‌های جدیدی برای کل (Cal)، شخصیت اصلی بازی، آزاد کنند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 8 اردیبهشت 1402 بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی سی منتشر خواهد شد.

منبع: IGN

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*