قرارگیری Dead Space در رتبه دوم پرفروش ترین عناوین ماه گذشته


شایان ترمیمی 25 بهمن 1401 2 دقیقه مطالعه
قرارگیری Dead Space در رتبه دوم پرفروش ترین عناوین ماه گذشته

بازی Dead Space در ماه گذشته میلادی توانسته در جایگاه دوم پرفروش بازی ها در ایالات متحده قرار بگیرد که موفقیت بسیار خوبی برای الکترونیک آرتز محسوب می شود.

طبق آخرین آمار گروه NPD در زمینه فروش نرم‌افزار و سخت‌افزار در ایالات متحده برای ماه ژانویه بازسازی بازی ترسناک Dead Space از شرکت EA و استودیو Motive، در جدول نرم افزاری جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. تنها عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 بود که توانسته در این ماه، بالاتر از این بازی باشد. اثری که برای چهار ماه متوالی در صدر جدول فروش قرار دارد.

همچنین در این لیست بازی Forspoken بعنوان اکشن جهان باز شرکت اسکوئر اینکس شاهد عرضه ناامیدکننده‌ای بود. این اثر نتوانسته رتبه ای بهتر از 7 دست پیدا کند. اما افزایش فروش بازی های The Last Of Us به لطف پخش سریال این مجموعه اتفاق مهم ماه گذشته میلادی بود. بازی The Last of Us Part 1 به همین دلیل شاهد افزایش فروش بود و از رتبه 36 در دسامبر به شماره 11 در ژانویه رسید.

در آخر باید گفت که از نظر سخت افزاری، کنسول PS5 پرفروش ترین سخت افزار بازی در ایالات متحده از نظر فروش واحد و دلاری بود که به دلیل کاهش کمبود عرضه در هفته های این اتفاق رخ داده است.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*