تریلر جدیدی از بازی Zelda Tears of the Kingdom منتشر شد


حامد کفشگیری 23 بهمن 1401 مدت 3 دقیقه

بازی Zelda Tears of the Kingdom در رویداد نینتندو دایرکت، دومین تریلر خود را هم دریافت کرد و بالاخره از قیمت نهایی این اثر رونمایی شد.

بازی Zelda Tears of the Kingdom

کنسول سوییچ شرکت نینتندو کم کم به پایان عمر خود نزدیک می شود. گرچه این سخت افزار همچنان فروش بالایی را تجربه می کند و بازی های بسیار بزرگی همچنان برای آن در دست ساخت هستند. یکی از این بازی ها بدون شک اثری از مجموعه زلدا با نام Tears of the Kingdom است. شهریورماه بود که نینتندو اولین تریلر از این بازی را منتشر کرد. اثری که بلافاصله مورد استقبال طرفداران قرار گرفته و آنها شروع به گمانه زنی های مختلف در مورد بازی کردند.

شرکت نینتندو در جریان رویداد اخیر خود، تریلر جدیدی از گیم‌پلی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را منتشر و در کنار آن از نسخه کالکتور این اثر رونمایی کرد. همچنین، هم اکنون پیش‌خرید بازی امکان پذیر است که نکته مهمی در آن نهفته می باشد. این بازی اولین اثر 70 دلاری نینتندو سوییچ خواهد بود. گرچه نینتندو عنوان کرده که پس از این، با توجه به هر بازی، قیمت آن متغیر بوده و لزوما شاهد برچسب 70 دلاری بر روی همه عناوین نخواهیم بود.

در ادامه می توانید دومین تریلر از بازی Zelda Tears of the Kingdom را تماشا کنید:

عنوان انحصاری The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 22 اردیبهشت 1402 به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تصویر نسخه کالکتور این بازی و محتویات آن را تماشا کنید:

نسخه کالکتور بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

منبع: nintendolife

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*