سریال لست اف اس برای فصل دوم تمدید شد + پخش تیزر قسمت سوم فصل اول


شایان ترمیمی 8 بهمن 1401 2 دقیقه مطالعه
سریال لست اف اس برای فصل دوم تمدید شد + پخش تیزر قسمت سوم فصل اول

سریال لست اف اس با توجه به نقدهای بسیار مثبت و آمار بالای بینندگانش، برای فصل دوم هم تمدید شد. فصلی که داستان بازی دوم را روایت خواهد کرد.

سریال آخرین بازمانده از ما یا The Last of Us، پس از بخش تنها دو قسمت، طرفداران بسیاری هم از دنیای ویدیوگیم و هم از خارج آن پیدا کرده است. جدیدترین اثر شبکه HBO در همان ابتدای کار توانست تحسین منتقدان را کسب کند. سپس نوبت به رکوردشکنی لست اف اس رسید. و تعداد بینندگان دو قسمت ابتدایی اکنون به بیش از 22 میلیون نفر تماشا رسیده اند. همچنین پخش این مجموعه منجر به افزایش فروش مجموعه بازی The Last Of Us شده است.

با توجه به این موفقیت، بدیهی بود که HBO از همین حالا به ساخت فصل دوم این سریال فکر کند. اتفاقی که بالاخره این شبکه به صورت رسمی و قبل از پخش قسمت سوم از فصل اول آن را تأیید کرد. بدین ترتیب با اینکه هنوز هفت قسمت دیگر از فصل اول این سریال باقی مانده اما این شبکه  تصمیم گرفته تا این سریال را به صورت رسمی برای فصل دوم تمدید کند.

اخیرا تیز قسمت سوم این سریال هم منتشر شده که در ادامه می توانید تماشا کنید:

فصل اول سریال لست اف اس مختص به داستانی بازی اول مجموعه The Last Of Us بود. در نتیجه انتظار می رود که فصل دوم نیز به داستان نسخه دوم بازی ها بپردازد.

منبع: Dual Shockers

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*