مبارزات نفس گیر در گیم پلی تازه منتشر شده از بازی Wo Long Fallen Dynasty


شایان ترمیمی 29 دی 1401 مدت 12 دقیقه

مبارزات بازی Wo Long Fallen Dynasty بسیار جذاب هستند و تریلر گیم پلی جدید وب سایت گیم اینفورمر هم بار دیگر به نمایش این مورد می پردازد.

مبارزات بازی Wo Long Fallen Dynasty

بازی Wo Long Fallen Dynasty تا چند وقت دیگر عرضه خواهد شد و این روزها اکثر رسانه های دنیا به بازنشر گیم پلی های ضبط شده خود می پردازند. از آنجا که ما به کد بازی دسترسی نداریم، شما را به تماشای گیم پلی دیگری از این بازی دعوت می کنیم. این گیم پلی توسط وب سایت گیم اینفورمر منتشر شده و نسبت به گیم پلی جدید Wo Long: Fallen Dynasty از وب سایت IGN جذاب تر است. همچنین مبارزه با باس فایت Aoye بازی Wo Long Fallen Dynasty دیگر تریلری بود که به تازگی استودیو تیم نینجا از این اثر منتشر کرد.

در ادامه می توانید نگاهی به مبارزات بازی Wo Long Fallen Dynasty در ویدیو جدید بیاندازید:

بازی Wo Long Fallen Dynasty دارای 17 نوع سلاح و 40 زره می شود که بسیار جذاب به نظر می رسد. همچنین این بازی از داستان خوبی برخوردار خواهد بود. شما می توانید تریلر سینمایی Wo Long Fallen Dynasty را در جیجوگیم تماشا کنید.

Wo Long: Fallen Dynasty در 12 اسفند 1401 (3 مارس 2023) برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس ، PS4 و PS5 و پی سی منتشر می شود. این اثر در روز انتشار بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gameinformer

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*