انتشار تریلر سینمایی و جزییات نحوه‌ اجرا‌ی بازی Wo Long Fallen Dynasty


شایان ترمیمی 28 دی 1401 مدت 3 دقیقه

تریلر سینمایی Wo Long Fallen Dynasty به همراه اطلاعت مهمی از نحوه اجرای بازی بر روی رایانه های شخصی مشخص شد.

 

در جدیدترین تریلر سینمایی بازی Wo Long Fallen Dynasty شاهد میان پرده های این اثر و بخشی از داستان بازی هستیم. شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را هم در این تریلر قرار داده اند. این درحالیست که بیتریلر سینمایی Wo Long Fallen Dynastyشتر لحظات ویدیو را محتوای سینماتیک بازی تشکیل داده اند. اخیراً مبارزه با باس فایت Aoye بازی Wo Long Fallen Dynasty  هم در تریلر دیگری به نمایش درآمده بود. همچنین، کارگردان این اثر چند وقت پیش عنوان کرد که بازی Wo Long Fallen Dynasty دارای چندین نوع سلاح و زره است.

در ادامه می توانید این تریلر سینمایی جذاب را تماشا کنید:

نسخه‌ی پی سی این بازی با محدودیت 30 و 60 فریم، پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض و وضوح تصویر 4K عرضه می شود. پشتیبانی از HDR و V-Sync و شاید DLSS از موارد دیگر قابل تنظیم در این بازی هستند. پیش از این اعلام شده بود که نسخه پی سی از دوال‌سنس هم با فناوری Haptic Feedback استفاده خواهد کرد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در 12 اسفند 1401 (3 مارس 2023) برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس ، PS4 و PS5 و پی سی منتشر می شود. این اثر در روز انتشار بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gamerant

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*