تریلر انتشار بازسازی دد اسپیس منتشر شد


شایان ترمیمی 22 دی 1401 مدت 2 دقیقه

تریلر انتشار بازسازی دد اسپیس بسیار جذاب و هیجان انگیز، وقایع هولناک سفینه ایشیمورا را روایت می کند.

تریلر انتشار بازسازی دد اسپیس

در فاصله چند هفته به انتشار بازسازی بازی دد اسپیس، استودیو موتیو Motive تریلر نهایی این اثر را منتشر کرده است. این تریلر که با عنوان «انسانیت اینجا به پایان می رسد»، ایزاک کلارک را در کشتی فضایی ایشیمورا نشان می دهد. در حالی که پیشرفت های بصری زیادی نسبت به نسخه اصلی دارد. پیش از این هم گیم پلی مفصل از بازسازی بازی Dead Space منتشر شده بود. این تریلر همچنین با نگاهی اجمالی از صحنه‌های نمادین بازی اصلی، نشان می دهد که بازسازی آن بسیار به نسخه اصلی وفادار است.

در ادامه می توانید تریلر انتشار بازسازی دد اسپیس را تماشا کنید:

بازسازی بازی دد اسپیس یکی از عناوین ترسناکی است که پس از احیا ژانر وحشت بوسیله بازسازی رزیدنت ایول 2 ، ساخت آن کلید خود. طبق توضیح سازندگان این بازسازی، برخی از شخصیت‌های ثانویه حالا زمان بیشتری برای نمایش پیدا کرده اند. البته برخی از آنها واقعاً مهم بودند، مانند نیکول و مرسر. اما حتی شخصیت‌هایی مانند جیکوب تمپل و الیزابت کراس که در بازی اصلی فقط در لاگ‌های صوتی دیده می شدند، اکنون در روند داستانی نقشی را ایفا خواهند کرد.

در مجموع، Dead Space Remake امیدوارکننده به نظر می رسد. شما می توانید نمایش افتتاحیه بازی Dead Space Remake را به مدت زمان 18 دقیقه را در جیجوگیم مشاهده کنید.

علاقه مندان در تاریخ 3 بهمن 1401 (27 ژانویه 2023) می توانند به تجربه بازسازی بازی دد اسپیس بپردازند. این اثر بر رویی کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن 5 و همچنین بر روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. البته با پیش‌سفارش بازسازی Dead Space بر روی استیم، یک نسخه رایگان از Dead Space 2 نیز به شما ارائه می‌شود.

منبع: VG247

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*