اولین بررسی های سریال لست اف اس بسیار مثبت هستند


شایان ترمیمی 20 دی 1401 4 دقیقه مطالعه
اولین بررسی های سریال لست اف اس بسیار مثبت هستند

 اولین بررسی های سریال لست اف اس هم اکنون منتشر شده اند و ظاهرا با یکی از بهترین اقتباس های تاریخ از بازی های ویدیویی مواجه هستیم.

امروز بالاخره نقد و بررسی های سریال لست اف اس ( The Last Of Us ) پیش از آغاز آن منتشر شد. هم اکنون در وب سایت متاکریتیک، تعداد 17 نقد برای این سریال به ثبت رسیده که اغلب آنها (16 مورد) کاملا مثبت هستند. تلاش بی وقفه بخش محصولات پلی استیشن ( Ps Productions ) به همراه تیم سازنده فوق العاده حرفه ای این اثر در شبکه HBO، عالی از آب در آمده است.


اولین تریلر سریال لست اف اس ( The Last Of Us )


در ادامه به نظر برخی از منتقدین وب سایت های مختلف نگاهی خواهیم انداخت.

بررسی رسانه های معتبر دنیا از سریال لست اف اس The Last Of Us:

بررسی رسانه امپایر از سریال لست اف اس:

به راحتی می توان گفت که سریال لست اف اس، بهترین اقتباس ساخته شده از یک بازی ویدیویی است. اقتباسی که داستان دیستوپیایی این اثر را حتی عمیق تر می کند. این در حالیست که همچنان به هسته اصلی و احساسی داستان آن وفادار می ماند. بی اغراق نیست اگر بگوییم همانند بازی، سریال نیز یک شاهکار است.

نظر رسانه ایندپندنت در مورد سریال لست اف اس:

ساخت سریال The Last of Us بدون شک نقطه عطفی جدید در کار به ظاهر غیرممکن اقتباس از بازی های ویدیویی است. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این اثر، ارتش طرفداران سینه چاک بازی ساخته نیل دراکمن را راضی خواهد کرد یا خیر. اما با توجه به اینکه در تمام طول سریال، دراکمن با کریگ مازن (کارگردان سریال چرنوبیل) در ارتباط بوده، می توان امضای خاص وی را در سکانس هایی از سریال لست اف اس مشاهده کرد.

بررسی وب سایت ورایتی از سریال The Last Of Us ساخته شبکه HBO:

سریال The Last Of Us می‌تواند دارای سکانس‌های اکشن متعددی ست. این لحظات بر سوررئالیسم عجیب و غریب افراد آلوده تأکید می‌کند که بسیار باور پذیر هستند. اما فارغ از این هرج و مرج جذاب، ما جوئل را داریم که از فردی بی هویت تبدیل به پروتاگونیستی جهت محافظت از الی می شود. اجرای عالی بازیگران و داستان نویسی پر احساس، طعم و رنگ تلاش برای زندگی را به مخاطب می چشاند.

نگاه رسانه تلگراف به سریال The Last Of Us:

نه قسمت برای این سریال، کمی طولانی به نظر می رسد. اما اگر در مقیاس مدیوم مخصوص به خودش بنگریم، ترسیم ترس و اجرای کاملا باور پذیر حس دوستی در فاجعه پساآخرالزمانی قصه، به سریال The Last Of US لقب بی نظیر را اهدا می کند. این سریال کاری می کند که پس از اتمام با عجله به سراغ بازی ویدیویی آن خواهید رفت.

همانطور که خواندید، اولین بررسی های سریال لست اف اس بسیار مثبت هستند. ظاهرا بالاخره و پس از مدت ها (لااقل بعد از فیلم سونیک) شاهد بهترین اقتباس سینمایی/تلویزیونی از یک بازی ویدیویی هستیم. اثری که با تلاش سازندگان بازی محل اقتباس، به سریالی تماشایی تبدیل شده است. مژده برای افرادی که بازی ویدیویی آن را به پایان رسانده اند اینکه ظاهرا در سریال شاهد خط داستانی های جدیدی هم خواهیم بود. این موضوع از زمان انتشار اولین پوسترهای تبلیغاتی بازیگران سریال The Last Of Us شایعه شده بود که اخیراً تأیید شد. همچنین سونی تأیید کرد اقتباس سینمایی بازی های پلی استیشن بیشتر از این خواهد شد که خبر خوبی برای علاقه مندان به این پلتفرم محسوب می شود.

اقتباس تلویزیونی لست اف اس از 25 دی ماه 1401 (15 ژانویه 2023) توسط شبکه HBO پخش خواهد شد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*