اقتباس سینمایی بازی های پلی استیشن بیشتر از این خواهد شد


شایان ترمیمی 17 دی 1401 3 دقیقه مطالعه
اقتباس سینمایی بازی های پلی استیشن بیشتر از این خواهد شد

اقتباس سینمایی بازی های پلی استیشن تازه شروع شده و ظاهرا سونی بیش از 10 پروژه سینمایی و تلویزیونی در دست ساخت دارد.

طبق اخبار جدید دنیای سینما گیم (اقتباس های سینمایی از بازی های ویدیویی)، ظاهرا اقتباس های سینمایی و تلویزیونی بازی های پلی استیشن تمامی ندارد. در حالی که چند روز پیش، اولین تریلر فیلم سینمایی گرن توریسمو را شاهد بودیم و مدتی بعد، اولین اپیزود از سریال The Last Of Us از شبکه HBO منتشر خواهد شد؛ سونی هنوز هم به اقتباس های بیشتری فکر می کند.

رئیس گروه فیلمبرداری سونی پیکچرز، سنفورد پانیچ (Sanford Panitch) جدیداً در اظهارنظری اعلام کرده که این شرکت در حال حاضر “بیش از 10 پروژه در حال توسعه و تولید بین گروه های فیلم و تلویزیون” دارد.

البته چند عدد از این آثار را پیش از این شناخته بودیم. نظیر:

محصولات شرکت اقتباس سینمایی بازی های پلی استیشن ps productions

البته اقباسی هم از بازی دث استرندیگ (Death Stranding) بصورت سینمایی در حال ساخت است. اما این همکاری مشخصاً سونی در این اقتباس جایی ندارد و قرارداد بین کوجیما پروداکشنز و استودیو همرستون است. در حالی که فیلم گرن توریسمو و سریال لست اف اس تاریخ پخش دقیقی دارند. باقی آثار هنوز ظاهرا در مراحل پیش تولید قرار دارند. آگوست سال گذشته، فیلمبرداری فیلم توئیستد متال به پایان رسید و این اثر اکنون در مراحل پس از تولید قرار دارد.

اقتباس سینمایی بازی های پلی استیشن در آینده کدامند؟

پروژه های سینمایی و تلویزیونی آینده سونی بر اساس بازی ها را که شامل 10 عنوان میشد، نام بردیم. اما پانیچ، از لفظ “بیش از 10 پروژه سینمایی و تلویزیونی” استفاده کرد.  پس چه انحصاری های دیگر سونی مستعد دریافت اقتباس هستند؟ هنوز هیچ چیز مشخص نیست. فرنچایزهایی همانند بلادبورن، دیمن سولز، ریترنال (با آن داستان خاص و کاملا یونیک) و حتی شاید استرو (Astro) می توانند در لیست بلندپروازانه سونی جای داشته باشند.

منبع: Eurogamer

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*