گیم پلی جدید Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد


شایان ترمیمی 15 دی 1401 مدت 10 دقیقه

گیم پلی جدید Wo Long: Fallen Dynasty بخش های تازه تری از مبارزات و گشت و گذار در دنیای این بازی را به نمایش می گذارد.

گیم پلی جدید Wo Long: Fallen Dynasty

بازی Wo Long: Fallen Dynasty یکی از آثار سولز لایک و مهمی است که در سال 2023 منتشر خواهد شد. استودیو تیم نینجا با سابقه ساخت 2 عنوان از مجموعه Nioh ، حالا بدنبال ماجراجویی جدید در یک آی پی متفاوت است. وب سایت IGN به تازگی ویدیو جدیدی از این بازی منتشر کرده که مکانیک های مبارزات را بیشتر از پیش نشان می دهد.

در ادامه می توانید تریلر گیم پلی جدید Wo Long: Fallen Dynasty را تماشا کنید:

استودیو تیم نینجا پیش از این گفته بود که برخلاف بازار، قصدی برای بازسازی عناوین قدیمی خود نظیر نینجا گایدن ندارد. در بازی Wo Long: Fallen Dynasty، بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های مختلفی در مبارزات استفاده کنند و هرکدام از این سلاح ها شخصی سازی های متفاوت و کمبوهای مختلفی دارند. گیم پلی این اثر بی شباهت به آثار دیگر استودیو تیم نینجا نیست، اما پیشرفت های مبارزات در اثر جدید کاملا مشهود هستند.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 12 اسفند 1401 (3 مارس 2023) منتشر می شود. بازیکنان بر روی کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی قادر به تجربه بازی خواهند بود. نکته قابل توجه، عرضه این بازی از روز اول انتشار بر روی سرویس گیم پس است که مزیت مهمی برای دارندگان آن به شمار می رود.

منبع: IGN

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*