کن بلاک، راننده اسطوره ای بازی های مسابقه ای درگذشت


شایان ترمیمی 13 دی 1401 2 دقیقه مطالعه
کن بلاک، راننده اسطوره ای بازی های مسابقه ای درگذشت

کن بلاک درگذشت! خبری بسیار ناراحت کننده و غم انگیز برای طرفداران بازی های رانندگی که چند ساعت پیش منتشر شد.


اگر از طرفداران بازی های رانندگی باشید و سن تان به بلندای تجربه عناوین چند سال پیش برسد، حتما با کن بلاک (Ken Block) آشنا هستید. متاسفانه چند ساعت پیش مشخص شد که این ستاره بازی‌های رالی و مسابقه‌ای بر اثر تصادف جان خود را از دست داد. این راننده رالی حرفه ای پیش از این در چندین عنوان از مجموعه بازی های Dirt و فورزا حضور داشت.


کن بلاک ، اسطوره تکرارنشدنی اتومبیلرانی نمایشی + ویدیو


تیم Block Hoonigan Racing روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت:

با عمیق‌ترین تأسف خود می‌توانیم تأیید کنیم که کن بلاک امروز در یک تصادف اتومبیل برفی درگذشت. «کن یک پیشگام و یک نماد بود. و از همه مهمتر پدر و شوهر. به طرز باورنکردنی دلمان برایش تنگ خواهد شد.

سپس پلیس یوتا بطور رسمی علام کرد که چگونه کن بلاک درگذشت. ظاهراً وی در حالی که سوار بر ماشین برفی در شیبی تند در حال رانندگی بوده، کنترل ماشین برفی از دستانش خارج و با واژگون شدن، بر روی او فرود می آید.

همانطور که ذکر شد، بلاک علاوه بر اینکه یک راننده رالی حرفه ای و یوتیوبری محبوب است، برای نسلی از بازیکنان بازی های ویدیویی نیز بسیار آشناست. بلاک در سه قسمت از سری بازی‌های مسابقه‌ای Dirt استودیو کدمسترز (Codemasters) به عنوان راننده و معلم ورزشگاه حضور داشت.  وسایل نقلیه Monster World Rally Team او نیز در بازی موجود است.

بلاک همچنین در بازی ویدئویی Need for Speed در سال 2015 به عنوان نماد سبک ظاهر شد و اتومبیل‌های او با برند هونیگان در سری بازی‌های ویدیویی مسابقه‌ای فورزا مایکروسافت به نمایش درآمد.

توییتر رسمی فورزا هورایزن امروز در این خصوص نوشت:

با شنیدن خبر ویرانگر درباره از دست دادن @kblock43 بسیار متاسف شدیم. او یک اسطوره در ورزش موتوری بود و به شدت دلتنگش خواهیم شد. عمیق ترین تسلیت ما به خانواده او و تیم در TheHoonigans.

منبع: VGC

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*