بازی های آینده دنیای DC بخشی از دنیای سینمایی آن خواهند بود


حامد کفشگیری 7 آذر 1401 3 دقیقه مطالعه
بازی های آینده دنیای DC بخشی از دنیای سینمایی آن خواهند بود

بازی های آینده دنیای DC به گفته‌ی جیمز گان، بخشی از دنیای پیوسته برنامه ریزی شده بخش سینمایی این اقتباس ها خواهند بود.


در جدیدترین اخبار بازی های ابرقهرمانی و طبق اظهارنظر رسمی جیمز گان (James Gunn) از برادران وارنر (Warner Bros)، بازی‌های آینده اقتباسی از کمیک های DC، احتمالاً حول محور دنیای سینمایی این آثار ساخته خواهند شد. جیمز گان در توییتی در پاسخ به یکی از طرفداران که از او پرسیده بود،بازی‌های آینده در دنیای سینمایی برگزار خواهند شد، قاطعانه پاسخ داد: بله!

در ماه اکتبر بود که اعلام شد، جیمز گان به همراه پیتر سافران، تهیه‌کننده‌ی فیلم جوخه انتحار، سرپرستی جهان گسترده دی سی (DCEU) در کمپانی برادران وارنر را عهده دار خواهد بود. درحالی که هنوز مشخص نیست که جیمز گان، چه بخش و قدرتهایی در اختیار دارد، اما مسلماً وی به بخش بازی ساز بزرگی دسترسی خواهد داشت. تنها کافیست به تولیدات برادران وارنر نگاهی بیاندازید. اخیراً بخش مونترال وارنر بروس گیمز (WB Games Montreal) بازی Gotham Knights را منتشر کرده است. استودیو مشهور راک استدی (Rocksteady)، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را برای انتشار در سال بعد دارد و استودیو ندرلم (NetherRealm) هم دارای فرنچایز Injustice است. البته توسعه دهندگان کوچک دیگری هم در اختیار برادران وارنر قرار دارد.

اگر بازی‌های مبتنی بر DCEU به درستی هماهنگی و برنامه‌ریزی شوند، می‌توانند به گسترش دامنه این جهان کمک کنند. البته جیمز گان هم با بازی های ویدیویی غریبه نیست. ولی بعید به نظر می رسد که وی مستقیماً در هر بازی از DCEU شرکت داشته باشد. هم به دلیل اینکه او کاملاً مشغول نظارت بر کل این دنیای مشترک خواهد بود. و هم اینکه استودیو ها مشهور برادران وارنر با سابقه چند ساله و پرافتخار خود، اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

منبع: Gamesradar

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*