یک چهارم از خریداران، بازی رگناروک را به پایان رسانده اند


شایان ترمیمی 4 آذر 1401 2 دقیقه مطالعه
یک چهارم از خریداران، بازی رگناروک را به پایان رسانده اند

براساس اطلاعات بدست آمده از لیست تروفی ها، نزدیک به یک چهارم از خریداران، بازی گاد آف وار رگناروک را به پایان رسانده اند.


طبق آخرین خبرها از بازی God of War Ragnarok ، ظاهرا طیف وسیعی از کسانی که این عنوان را خریداری کرده اند موفق به اتمام آن شده اند. این مورد از آنجا جالب توجه است که در مورد گاد آف وار ۲۰۱۸، چنین نبود.

آخرین بلاک باستر سونی تقریباً دو هفته پیش منتشر شد. رگناروک که توانسته رکورد فروش در زمان عرضه تاریخ پلی استیشن را بشکند، ظاهرا جذابیت بالایی برای به پایان رساندن دارد.

به طور دقیق تر، 24.8 درصد از خریداران، داستان اصلی بازی رگناروک را کامل کرده اند. این مورد نتیجه ای خوب برای سونی و استودیو سانتا مونیکا تلقی می شود زیرا در این روزگار اکثر بازیکنان علاقه ای به پایان رساندن بازی نشان نمی دهند. این رقمی است که احتمالاً با گذشت زمان نیز افزایش می‌یابد.

البته در مورد دریافت تروفی پلاتینیوم هم رقم جالبی برای بازی ثبت شده است. جایی که آمار نشان می دهد میزان ۳.۹ درصد از خریداران توانسته اند تروفی پلاتینیوم این اثر را کسب کنند.

با توجه به لیست تروفی هایی که پیش از این منتشر شد، دریافت تروفی پلاتینیوم این اثر چندان سخت نیست. اما در هر صورت شکار کلکسیون‌ها و جستجو برای یافتن صندوقچه‌های گنج که ممکن است از دست داده باشید می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد.

منبع: Pushsquare

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*