تکمیل تقریبی مراحل ساخت بازی Lies of P


حامد کفشگیری 2 آذر 1401 3 دقیقه مطالعه
تکمیل تقریبی مراحل ساخت بازی Lies of P

مراحل ساخت Lies of P تقریباًٌ پایان یافته و این برداشت عجیب از شخصیت پینوکیو، چیزی تا انتشار فاصله ندارد.


در تازه ترین اخبار از بازی Lies Of P، جدیدترین بازی سبک سولزلایک، مطلع شدیم که ظاهرا مراحل ساخت آن رو به پایان است. اگر از طرفداران ژانر جذاب و پرترافیک این روزها یعنی سولزلایک (Soulslike) هستید، حتما نام Lies of P را در چند وقت اخیر شنیده اید. این بازی با بیان داستانی الهام گرفته از شخصیت پینوکیو، دنیایی مخوف و تاریک در ژانر نقش آفرینی را به نمایش می گذارد. طبق تریلرهای بازی Lies Of P ، گیم پلی و محیط سازی آن بسیار شبیه به بازی بلادبورن است.

چو جی وون، کارگردان بازی در استودیو Round 8 ، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد از زمان تریلر آخر ماه آگوست، ساخت این اثر پیشرفت قابل توجهی داشته است. به طوری که اکنون تولید آن تقریباً به پایان رسیده است و بازی در مرحله نهایی رفع اشکال است.

ما در ماه آگوست اعلام کردیم که توسعه بازی حدود 70 درصد انجام شده است. اما هم اکنون مفتخرم که بگویم، از آن زمان پیشرفت خوبی داشته ایم. بیشتر مراحل توسعه انجام شده است ودر حال رفع اشکال و تنظیمات نهایی بر روی بازی هستیم.

Lies of P قرار است در سال 2023 منتشر شود، اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. اما با توجه به این صحبت، احتمالا زمان زیادی با انتشار آن فاصله نداریم. شاید در مراسم The Game Awards شاهد تریلری برای اعلام زمان انتشار این اثر باشیم.

 

بازی Lies of P برای  پلتفرم های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی عرضه خواهد شد. این بازی در هنگام انتشار از طریق سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*