استودیو تیم نینجا فعلا نظری در مورد سری Dead or Alive و Ninja Gaiden ندارد


حامد کفشگیری 1 آذر 1401 3 دقیقه مطالعه
استودیو تیم نینجا فعلا نظری در مورد سری Dead or Alive و Ninja Gaiden ندارد

سری Dead or Alive و Ninja Gaiden دو مجموعه مهم برای استودیو تیم نینجا محسوب می شوند. اما این استودیو فعلا جزییاتی جهت ارائه در مورد آنها ندارد.


طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از گزارشی مبنی بر ریبوت دو سری Dead or Alive و Ninja Gaiden، استودیو تیم نینجا توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

کارگردان خلاق این استودیو، تام لی در گفتگویی، در گفتگویی اعلام کرد: اگرچه هر دو فرنچایز از عناوین قدیمی تیم نینجا و مترادف با تاریخچه و شهرت این استودیو هستند، اماهیچ جزئیاتی برای به اشتراک گذاشتن در موردشان وجود ندارد.

البته اینطور نیست که به آینده فکر کرده و نام این دو گزینه را در لیست احتمالات پروژه های بعدی استودیو نبینیم. فقط موضوع اینجاست که در حال حاضر هیچ جزئیات یا اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن با طرفداران این مجموعه بازی ها وجود ندارد.

مانند بسیاری از طرفداران، ما هم مشتاقانه منتظر بازگشت این عناوین دوست داشتنی هستیم. اما مطمئن باشید که در صورت فرا رسیدن آن روز، اطلاعات مناسبی را ارائه خواهیم کرد.

مورد جالب توجه اینجاست که نیک بیکر از پادکست XboxEra گفته بود که پلاتینیوم گیمز(PlatinumGames) در حال توسعه‌ی ریبوت Ninja Gaiden است. پس دور از انتظار نیست که استودیو تیم نینجا، نظری در این خصوص ندارد.

آخرین عنوان از سری بازی Dead or Alive ، نسخه شماره دار ششم بود که در سال 2019 منتشر شد و با موتور جدیدی کار می کرد. اما آخرین بازی Ninja Gaiden مربوط به سال 2012 و انتشار نسخه شماره 3 باز می گردد. استودیو تیم نینجا این روزها سرگرم ساخت بازی Wo Long: Fallen Dynasty است که در سال 2023 عرضه می شود. همچنین این استودیو، بازی Rise Of The Ronin را هم در حال توسعه دارد که به احتمال زیاد در سال 2024 و بصورت انحصاری بر روی پلی استیشن 5 منتشر می شود.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*