نمایش ابزار Karakuri در جدیدترین تریلر از بازی Wild Hearts


شایان ترمیمی 28 آبان 1401 مدت 3 دقیقه

جدیدترین تریلر بازی Wild Hearts ، ساخته‌ی مشترک EA و Koei Tecmo به نمایش تله‌های Karakuri، وسایل نقلیه و موارد دیگر می پردازد.

جدیدترین تریلر Wild Hearts

جدیدترین تریلر بازی وایلد هارتس (WILD HEARTS) ساخته مشترک Koei Tecmo و EA منتشر شده که نگاهی دقیق تر به Karakuri دارد. این فناوری باستانی را می‌توان به ابزارهای مختلفی تبدیل کرد. از تخته‌های پرش برای دستیابی به ارتفاعات بزرگ گرفته تا دریچه‌های هوا برای به پرواز کردن توسط ابزار گلایدر، همگی از استفاده های این ابزار است.

در ادامه می توانید این تریلر زیبا را مشاهده کنید:

کاراکوری ها قبل از حضور بازیکن ظاهراً غیر فعال بودند و باید با روش های خاصی آنها را به دست آورد. این تریلر قابلیت های دیگری را هم به نمایش می گذارد. بطور مثال بازیکن می تواند دیواری ساخته تا در صورت حمله کمونوها، آنها را بیهوش کند. همچنین بازیکن می تواند چکش ها، بمب‌ها و تله‌های غول‌پیکری ایجاد کند تا با کمک زوبین‌ها، دشمنان را در گیر بیاندازد. جالب ترین استفاده از Karakuri مربوط به ساخت وسایل نقلیه ای است که می توانند مسافت های زیادی را طی کنند.

از دیگر کاربردهای کاراکوری می توان به جمع آوری منابع و آموزش اشاره کرد. هر چقدر که کاراکوری قوی باشد، بازیکنان تشویق می شوند تا در برابر برخی از تهدیدات سخت تر با یکدیگر همکاری کنند. برای به پایان رساندن این اثر نیاز به 30 ساعت زمان خواهید داشت. این بازی، اثری در ژانر شکار هیولا خواهد بود که این روزها با Monster Hunter مقایسه می شود. اگر علاقه مند به دیدن ویدیو های بیشتری از این بازی هستید، دعوت می کنم گیم پلی طولانی Wild Hearts را تماشا کنید.

این بازی در تاریخ 28 بهمن 1401 بر روی کنسولهای نسل نهمی ایکس باکس و پلی استیشن و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی توسط استودیو Omega Force در دست ساخت قرار دارد.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*