انتشار تصاویر مفهومی از ریمیک Splinter Cell


حامد کفشگیری 28 آبان 1401 ۳ دقیقه مطالعه
انتشار تصاویر مفهومی از ریمیک Splinter Cell

ریمیک Splinter Cell مهمترین و در واقع مورد انتظارترین پروژه حال حاضر یوبیسافت، با پخش تصاویری به صدر اخبار بازی بازگشت.


یوبیسافت در سالگرد ۲۰ سالگی مجموعه اسپلینتر سل (Splinter Cell) با پخش تصاویری مفهومی از پروژه ریمیک مجموعه، طرفداران را به وجد آورد. اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید، سال گذشته بود که یوبیسافت خبر از توسعه ریمیک اولین نسخه‌ی مجموعه بازی Splinter Cell داد. این بازی با موتور اسنودراپ (Snowdrop) ساخته می شود و داستان بازی برای مخاطبین امروزی دستخوش تغییراتی شده است.

پس از آن و با خروج مدیر پروژه از شرکت یوبیسافت، طرفداران نسبت به موفقیت این بازی بدبین بودند. اما حالا، یوبیسافت ضمن انتشار چندین تصویر مفهومی زیبا، صحبت های امیدوار کننده ای را به اشتراک گذاشته که انتظار برای تجربه اثر را راحت تر می کند.

تصاویر مفهومی مربوط به بازسازی بازی اسپلینتر سل:

طبق توضیحات سازندگان، این اثر هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. ظاهرا برخلاف آی پی های دیگر، یوبیسافت برای ساخت این اثر عجله ای ندارد و کیفیت خروجی نهایی، اولویت اول سازندگان است. دلیل این تصمیم، پایه سازی قدرتمند برای شروع دوباره فرنچایز اسپلینتر سل عنوان شده است. یوبیسافت قصد دارد پس از امروز و انتشار این تصاویر، پروژه را در سوت خبری قرار دهد. بدین ترتیب سازندگان، توسعه ریمیک اسپلینتر سل را با تمرکز بیشتری ادامه خواهند داد.

با انتشار این تصاویر و توضیحات سازندگان، امیدها به موفقیت این بازسازی بیشتر شده است. یوبیسافت نشان داده که هر زمان توسعه اثری را با خلاقیت و آرامش پیش ببرد، موفقیت آن تضمین شده است. اتفاقی که در Mario + Rabbids Sparks Of Hope شاهد آن بودیم.  امیدواریم این اثر به سرنوشت Beyond Good & Evil 2 دچار نشود.

منبع: Ploygon

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*