بازی تیکن 8 احتمالا زودتر از انتظارات منتشر خواهد شد


شایان ترمیمی 25 آبان 1401 2 دقیقه مطالعه
بازی تیکن 8 احتمالا زودتر از انتظارات منتشر خواهد شد

بازی تیکن 8 طبق ادعای “بندای نامکو” ممکن است زودتر از آنچه انتظارش را داریم و در سال 2023 منتشر شود.

مدتی قبل بود که بندای نامکو با انتشار تریلری از Tekken 8 رسماً این بازی را معرفی کرد. این شرکت مدتی قبل توضیحات بیشتری در مورد تیکن 8 ارائه کرده بود، اما هنوز خبری از زمان انتشار آن نیست. اما جدیداً و  در اتفاقی، این شرکت به احتمال انتشار بازی در پایان سال 2023 اشاره کرده است. به نظر می رسد که ممکن است در واقع تا حدودی به انتشار نزدیک تر از آن چیزی باشیم که انتظارش را داشتیم.

در تماس اخیر سرمایه گذاران با ناشر، سوالی از آنها بابت برنامه جهت عرضه های جدید و بزرگ در سال 2023 پرسیده می شود. ناشر سپس اشاره می کند که بازی تیکن 8 می تواند در سال مالی 2023 (از آوریل 2023 تا مارس 2024) عرضه شود.

ما در حال برنامه ریزی و ساخت تعداد زیادی پروژه هستیم. بطور مثال، Tekken 8 نیز با هدف راه اندازی در سال مالی 2023 یا بعد از آن در دست توسعه است.

البته، این واقعیت که این شرکت همچنان از واژه «بعداً» استفاده می کند، به این معنی است که تضمینی برای عرضه در سال 2023 وجود ندارد. در هر صورت، فرنچایز تیکن هم برای طرفداران (خصوصاً در ایران) و هم برای ژانر مبارزه ای، اثری فوق العاده مهم محسوب می شود. باید همچنان منتظر ماند و امیدوار به عرضه موفق ولو دیرتر بازی بود.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*