تاریخ انتشار آپدیت بزرگ نسل نهم The Witcher 3: Wild Hunt مشخص شد


حامد کفشگیری 23 آبان 1401 3 دقیقه مطالعه
تاریخ انتشار آپدیت بزرگ نسل نهم The Witcher 3: Wild Hunt مشخص شد

تاریخ انتشار آپدیت The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول های نسل نهمی بالاخره مشخص شد و ماه دسامبر، زمان موعود خواهد بود.


در جدیدترین اخبار از بازی ویچر 3: شکار وحشی (The Witcher 3: Wild Hunt)، استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) بالاخره تاریخ ارتقای نسل فعلی این بازی را اعلام کرد. در حالی که طرفداران ویچر مدت زیادیست که منتظر این آپدیت هستند، این استودیو خبر از انتشار آن در 23 آذر 1401 (14 دسامبر 2022 ) داد. بدین ترتیب دقیقا یک ماه دیگر، دارندگان کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس می توانند با آپدیت ارتقاء بصری به تجربه این بازی بپردازند. سی دی پراجکت رد علاوه بر ذکر تاریخ انتشار آپدیت The Witcher 3: Wild Hunt، اعلام اطلاعات بیشتر را به هفته آینده موکول کرد.

طبق اعلام استودیو سازنده، تمام کسانی که قبلاً این بازی را روی PS4 یا ایکس باکس وان داشته اند، ارتقاء نسل فعلی را به صورت کاملاً رایگان دریافت خواهند کرد. این تمام ماجرا نیست و هفته آینده طبق قول سی دی پراجکت رد، باید منتظر انتشار جزییات بیشتر به همراه گیم پلی های فراوانی طی یک رویداد اختصاصی ماند.

ارتقاء نسل فعلی Witcher 3 در ابتدا توسط Saber Interactive انجام می شد. استودیویی که این بازی را نیز بر روی نینتندو سوییچ پورت کرده بود. اما در ماه آوریل اعلام شد که توسعه آن به صورت داخلی منتقل شده است.

سی دی پراجکت رد برنامه ویژه ای برای فرنچایز ویچر دارد. طبق اعلام این شرکت، چندین بازی از این مجموعه در دست ساخت هستند. همچنین ریمیک بازی اصلی ویچر در این استودیو در دست ساخت قرار دارد. در مدیوم تلویزیون هم در حال گذراندن روزهای خوبی برای طرفداران این سریال هستیم. ضمن پخش سریال The Witcher: Blood Origin در آینده ای نزدیک، فصل سوم سریال اصلی ویچر هم در دست ساخت است. فصلی که آخرین نمایش هنری کویل در قامت گرالت افسانه ای خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*