پخش مینی سریال Dragon Age: Absolution از 18 آذرماه در نتفلیکس


شایان ترمیمی 22 آبان 1401 مدت 2 دقیقه

سریال Dragon Age: Absolution از تاریخ 18 آذر 1401 در نتفلیکس پخش خواهد شد. تریلر جدید این سریال را تماشا کنید.

سریال Dragon Age: Absolution

این سریال داستان جدیدی را روایت می‌کند که در سرزمین Tevinter اتفاق می‌افتد. همچنین این انیمه، مجموعه ای از شخصیت‌های جدید شامل الف ها، شوالیه ها، تمپلارهای سرخ و … را با الهام از افسانه‌های عصر اژدها را معرفی می کند.

این مینی سریال که در 6 قسمت تولید شده در دنیای بازی‌ ویدیویی ساخت بایوور (BioWare) اتفاق می‌افتد. این اتفاق با همکاری نزدیک نتفلیکس با تیم خلاق بایوور، شامل نویسندگان ارشد و مدیران خلاق اصلی رخ داده است.

در ادامه می توانید تریلر مینی سریال Dragon Age: Absolution را تماشا کنید:

در این سریال، کیمبرلی بروکس، مت مرسر، اشلی برچ، سومالی مونتانو، فیل لامار، کستون جان، جاش کیتون، زهرا فضل و غیره ایفای نقش می‌کنند.

از زمان اولین بازی Dragon Age: Origins در سال 2009، این مجموعه برنده جایزه مختلفی شده است. این محبوبیت و افتخار باعث تولید آثار دیگری از دنییای این فرنچایز شد. غیر از بازی اول، 2 بازی اصلی دیگر، چهار بازی اسپین آف، شش رمان، یک بازی رومیزی، کمیک های متعدد، اسباب بازی ها، یک فیلم انیمیشنی و دو بازی تحت وب تولید کرده است.

نام چهارمین بازی مجموعه Dragon Age: Dreadwolf خواهد بود که مدتی قبل اعلام شد از ابتدا تا انتها قابل تجربه است. توسعه این اثر پس از عرضه نسخه سوم در سال 2015 شروع شده بود. اما در سال 2017 پس از تصمیم استودیو برای اضافه کردن بخش چند نفره، ساخت آن لغو شود. سپس در سال 2018 ، بایوور اعلام کرد که این بازی دوباره وارد مرحله توسعه شده است.

منبع: VG247

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*