پشت صحنه ساخت بازی God Of War Ragnarok – قسمت چهارم


حامد کفشگیری 18 آبان 1401 مدت 10 دقیقه

در قسمت چهارم از پشت صحنه ساخت بازی God of War Ragnarok شاهد خلق شخصیت ها و موجودات حاضر در این عنوان خواهیم بود.

پشت صحنه God Of War Ragnarok قسمت چهارم

در جدیدترین قسمت از نمایش مراحل ساخت بازی گاد آف وار رگناروگ (God of War Ragnarok) نگاهی به قابلیت های دسترسی (Accessibility) این اثر داریم. استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) در این ویدیو بطور کامل تمام موارد گزینه های دسترسی، از جمله نحوه همکاری استودیو با جامعه دسترسی در توسعه این ویژگی‌ها را توضیح می‌دهد.


پشت صحنه ساخت بازی God Of War Ragnarok – قسمت سوم


این استودیو پیش از این و بطور کامل، تمام 70 گزینه دسترسی در رگناروک، از گزینه‌های نسبتاً ساده مانند زیرنویس برای گفتگو، تا گزینه‌های پیچیده‌تر مانند دسترسی به قابلیت های موتور بازی و کاهش حرکت و دسترسی به شنیدن را توضیح داده بود.

قسمت چهارم سریال چگونگی ساخت God Of War Ragnarok را از دست ندهید:

در ویدیوی بالا، میلا پاولین، طراح اصلی UX و کیت مارلین تهیه‌کننده ارشد تیم گیم‌پلی، برخی از ویژگی‌های دسترسی بازی، از جمله حالت کنتراست بالا، زیرنویس‌های قابل تنظیم و موارد دیگر را به ما نشان می‌دهند.

در حالی که فروش God Of War (2018) به 23 میلیون واحد رسیده، رگناروک تا ساعاتی دیگر در دسترس بازیکنان سرتاسر دنیا قرار خواهد گرفت. اثری که طبق مقایسه گرافیکی تازه منتشر شده، کیفیت خوبی روی تمامی پلتفرم ها دارد. می توانید بررسی گاد آف وار رگناروک در وب سایت متاکریتیک را در جیجوگیم مشاهده کنید.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*